На првиот маратонски тест на Volkswagen ID.3, германскиот авто клуб ADAC откри дека батеријата функционира повеќе од добро. По 100.000 километри тестирање, ID.3 сепак имаше 93 проценти од капацитетот на батеријата, но треба да се спомене дека полнењето на батеријата намерно излезе од препораките на производителот, односно повеќе се работеше за најнеповолниот модел на полнење.
Се користеа само брзи полначи, што според статистиката не е најчестиот начин на полнење. Исто така, возачите често го полнеле возилото до 100 проценти и го оставале на станицата за полнење (понекогаш и со денови) за следниот возач, што производителот на автомобили исто така не го препорачува. ADAC вели дека не се сомнева во издржливоста на електричните автомобили на VW. Тој, исто така, го пофали брендот за рекламирање на нето капацитетот на батериите, а не на бруто капацитетот, според „ХАК“.
Батеријата ID.3 има полн капацитет од 82 kWh, но користењето на целата батерија значително влијае на долговечноста на батеријата. Volkswagen јасно наведува дека ID.3 има нето капацитет од 77 kWh, а не 82 kWh.
ADAC им препорачува на клиентите да следат и да овозможуваат надградби на софтверот „преку воздух“, бидејќи подобрувањата на VW ја зголемија моќта на полнење, го направија погонскиот систем поефикасен и го проширија опсегот на ID.3 во постудените сезони. Сето ова се случи за време на тестот.
Тестот продолжува додека ID.3 не помине 160.000 km.