Беше еден од најатрактивните модели на BMW во последните неколку децении, а му недостигаше само ова поради статусот на легенда. BMW i8 и денес изгледа одлично, но изборот на погон беше пречка во неговата понатамошна популаризација. Не отиде подалеку од 1,5 трицилиндричен во електрична спрега.
Работата сега ја поправа тимот „Едлингер“, кој го претвори i8 во вистински ѕвер, известуваат фановите на Hill Climb. И тоа не каков било, туку идниот освојувач на искачувањето. Овој автомобил сега е придвижуван од четири мотори, 1,0 четирицилиндри од тркачкиот мотоцикл BMW HP4 Race кои се вртат до 14.800 вртежи во минута. Секој мотор движи едно тркало, а сложената електроника се грижи за сè. Автомобилот доби и соодветен издувен систем (4-2-1) од титаниум, кој обезбедува совршен звук.
Со вкупно 16 цилиндри, i8 сега има дури 880 КС со минимална тежина не повеќе од еден тон. Додадете на тоа великодушната употреба на јаглерод, композитни сопирачки со шест клипови напред и адаптивни амортизери на Sachs, и јасно е дека овој i8 е врвната тркачка машина.
Создаден да владее при искачувањата, овој автомобил би можеле да го видиме оваа година на „Гудвуд“, а можеби и на некои други интересни натпревари.