Во Volkswagen повторно имаат софтверски проблеми. Очигледно, тоа е софтвер развиен од Cariad на Volkswagen, кој се однесува на платформата SSP (Scalable System Platform). Доцнењето на проектот директно резултираше со одложување на лансирањето на неколку нови производи, вклучувајќи го и наследникот на моделот ID.4.
Според Index, идејата била моделите базирани на SSP да почнат да се комерцијализираат во 2025 година, но сега тоа веќе не е случај. Извршниот директор на Volkswagen, Томас Шафер навести дека првиот модел базиран на SSP би можел да биде електричниот наследник на Golf, кој треба да пристигне во 2028 година.
Кога станува збор за софтверски проблеми, има доста високи барања поставени од дизајнерите. Volkswagen сака новата платформа да поддржува ултра брзо полнење (околу 12 минути) и компатибилност со системите за автономно возење на ниво 4.
Како што дознава Manager Magazin, сето тоа влијаело на одложување на лансирањето на наследникот на моделот ID.4 за 15 месеци. Истото го потврди и Handelsblatt, пресметувајќи дека новиот модел не може да пристигне пред 2029 година. Тоа значи дека ID.4 претставен во 2020 година ќе наполни девет години кога ќе добие наследник.
SUV моделот на Volkswagen, со кодно име T-Sport, исто така ќе доцни и ќе пристигне на пазарот најрано во 2031 година. Реално е да се очекува дека овој тренд ќе се преслика и на другите марки на групацијата VW. Доаѓањето на надградената платформа MEB+, која ќе ја користат долгоочекуваните ID.2 и ID.1, донекаде ќе ја подобри работата.