Попустите и супермаркетите се во чекор со времето и затоа секогаш воведуваат некоја иновација. Клиентите веднаш го забележуваат тоа. А некои луѓе воопшто не ги сакаат овие промени.
На клиентите им пречи тоа што продавниците за дисконти го менуваат својот асортиман и артиклите не се на вообичаеното место. Сега уште еден новитет предизвика бурни реакции бидејќи првите филијали на „Лидл“ веќе не примаат готовина. Клиентите се многу лути и тоа воопшто не им се допаѓа, пишуваат германските медиуми.
На клиентите не им се допаѓаат многу промени
Луѓето се суштества на навика и затоа сакаме да купуваме во супермаркет или продавница со попуст по наш избор. Брзо ги пакуваме нашите производи во корпата и не трошиме толку многу време барајќи. Брзото купување злато вреди, особено после работа.
Сепак, од време на време продавниците прават некои промени. На многу клиенти тоа воопшто не им се допаѓа бидејќи одеднаш веќе не можат да ги најдат производите на истото место каде што биле. Некои попусти дури и ги менуваат своите производи од време на време. Ова значи дека купувањето може повторно да биде стресно.
Клиентите сметаат дека е погрешно
Сега има уште една промена во дисконтот што на некои клиенти воопшто не им се допаѓа. Затоа што првите филијали на Лидл веќе не примаат готовина.
Како што објаснуваат германските медиуми, на неодамна воведените каси за самопослужување веќе не може да се плаќа со готовина. На касите за самопослужување, клиентите сами ги скенираат своите производи и на крајот треба да го платат купувањето со дебитна картичка.
Плаќањето готовина не е возможно во овие каси. Ова е наменето да обезбеди побрз пристап до оние кои сакаат да купат само неколку артикли. Затоа, многу клиенти не сакаат да користат каси за самопослужување.
Тие претпочитаат да плаќаат во готово и сметаат дека таквите каси поттикнуваат кражба. Ова, исто така, ги става постарите луѓе во целосна неповолна положба, бидејќи тие имаат тенденција да не користат дебитни картички. Други клиенти, пак, сакаат да ги користат овие каси бидејќи го намалуваат времето за купување.