Audi официјално го претстави сосема новиот модел A6 e-tron, кој претставува значаен чекор напред во палетата на електрични возила на германската компанија.
Новиот A6 e-tron е достапен во каросеријата Sportback и Avant и е директен конкурент на моделот Mercedes EQE и BMW i5. За разлика од претходната, оваа генерација ќе има исклучиво електричен погон.
Што се однесува до сегашниот А6 со мотор со внатрешно согорување, тој ќе добие фејслифтинг, по што ќе се преименува во А7, што е во согласност со новата стратегија на ознаките на Audi каде парните бројки се резервирани за електричните модели.
A6 e-tron изгледа слично на концептите од 2021 (Sportback) и 2022 (Avant). Суптилните промени вклучуваат малку изменети поделени LED фарови, поистакната црна хромирана решетка, традиционални рачки на вратите и продолжени LED задни светла со целосна должина.
Во текот на развојот, посебен акцент беше ставен на аеродинамиката, така што беа извршени повеќе од 1.300 симулации и беа извршени многу тестови во тунелот за ветер. Резултатот е најаеродинамичното Audi досега. Коефициентот на отпор на воздухот во случајот на Sportback е 0,21 Cd, со што ги надминува директните ривали, но не и Mercedes-Benz EQS со неговите 0,20 Cd. A6 Avant e-tron е најаеродинамичниот караван во својата класа со коефициент на отпор од 0,24 Cd.
Што се однесува до внатрешноста, контролната табла и централната конзола во голема мера се преземени од Audi Q6 e-tron. На контролната табла доминираат три екрани, имено 11,9-инчна дигитална табла со инструменти, 14,5-инчен инфозабавен екран и 10,9-инчен екран на допир за патникот. Ним им се придружуваат два дополнителни екрани кои служат како виртуелни огледала.
Audi A6 e-tron е базиран на платформата PPE, исто како и Q6 e-tron и Porsche Macan EV. Основниот A6 e-tron Performance се напојува од еден електричен мотор, кој испорачува 367 КС и е поврзан со батерија со капацитет од 94,6 kWh, која поддржува полнење до 270 kW. Моќта се пренесува на задните тркала.
Моделот A6 e-tron quattro има погон на четири тркала и два електромотори кои испорачуваат 426 КС.
S6 e-tron доби два електромотори, кои испорачуваат 503 КС или до 550 КС во случај на активирање на контролата за лансирање, кога автомобилот од 0 до 100 ќе забрза за 3,9 секунди. Во иднина понудата ќе биде проширена со уште помоќен предводник на перформансите RS6 e-tron, кој ќе има уште поагресивен изглед.
Без оглед на погонот, батеријата поставена на подот има капацитет од 100 kWh (94,4 kW нето), а архитектурата од 800V поддржува полнење од 270 DC. Досегот е импресивен, A6 e-tron покрива помеѓу 720 и 750 километри, а S6 e-tron помеѓу 640 и 670 километри во зависност од дизајнот на каросеријата. Audi потврди дека во иднина ќе се нуди помала батерија од 83 kWh.
Кога станува збор за шасијата, опционалната адаптивна суспензија нуди четири нивоа на висина на возење. Изборот на ефикасен режим го намалува автомобилот за 20 mm при поголеми брзини за подобра аеродинамика. Основниот A6 e-tron има 19-инчни бандажи со аеродинамичен дизајн, додека S Line и S6 e-tron „ролаат“ бандажи од 20 инчи. Изборно, можно е да се добие комплет од 21 инчи.
Audi A6 e-tron ќе биде достапен за нарачка во Европа од септември, а почетната цена во Германија ќе биде 75.600 евра за изведбата A6 Sportback e-tron или 99.500 евра за S6 Sportback e-tron. Во двата случаи, Avant ќе поскапи за 1.650 евра.