Ако сакате да го намалите времето на брзо полнење, дали навистина ви треба голема батерија во електричен автомобил? Ова е тезата на која британскиот Nyobolt ја базира својата работа и во својот прототип вгради батерија од 35 kWh.
Батеријата е мала, но уникатната технологија треба да го излечи стравот на возачот од празна батерија. Во својата најнова демонстрација, Nyobolt ја наполни батеријата во својот прототип на електричен автомобил од 10 до 80 проценти за четири минути и 37 секунди.
За четири минути, компактниот мал спортски автомобил, кој е базиран на Lotus, може да се наполни доволно за да помине околу 195 километри.
Моќта на полнење е 350 kW речиси во текот на целиот процес на полнење. Неочекувано, батеријата развиена од Nyobolt не е во цврста состојба, за која се очекува да има својства за полнење со високи перформанси.
Наместо тоа, компанијата го посочува својот аноден материјал од ниобиум оксид како клуч за силата и издржливоста.
Nyobolt, исто така, ги испитуваше перформансите на ќелиите со нивно тестирање преку брзи циклуси на полнење еквивалентни на возење повеќе од 155.000 km без никакви знаци на голема деградација.
Целта на компанијата е да се вози во електрични автомобили со помал акумулатор, делумно за да се намали цената на автомобилот, но и тежината. Полесните електрични автомобили ќе бидат поеколошки, велат тие.
Прототипот развиен од Nyobolt тежи само 1247 kg, што е само 100 kg повеќе од оригиналниот автомобил Lotus на кој е базиран.