ПЛАНИРАТЕ ДА КУПИТЕ АВТОМОБИЛ ВО ГЕРМАНИЈА?: Ова е она што треба да го имате на ум кога се во прашање цените

Германската автомобилска индустрија се соочува со предизвици. Експертите оценуваат дека продажбата на автомобили паѓа, од друга страна, цените на автомобилите растат

од Vladimir Zorba
147 прегледи

Истакнат автомобилски експерт од Германија предупредува на вистинска хорор есен за автомобилската индустрија во Европа. Сега работите стануваат уште полоши за производителите и добавувачите.

Продадени дури 200.000 нови автомобили помалку од претходната година

„Важните големи пазари на автомобили како Германија и Италија веќе беа во благ дефицит во првите осум месеци од оваа година“, вели експертот. Во ЕУ (плус Швајцарија, Норвешка и Исланд) може да се претпостават само 10,7 милиони нови регистрации на автомобили. Тоа би било 200.000 продадени возила помалку од претходната година#.

Како што вели експертот, тоа е „само дел од негативните вести“. Продажбата на нови електрични автомобили заклучно со август е за 8,3 отсто помала од претходната година (90.000 возила). До крајот на годината ќе има пад од 140.000 нови целосно електрични автомобили.

Продажните цени растат

Експертот вели дека неговиот тим во Бохум го оценувал развојот на каталошките цени во последните неколку месеци.

За да ги надоместат загубите (особено со непопуларните електрични автомобили), германските и европските автомобилски компании очигледно ги зголемуваат продажните цени на моторите со внатрешно согорување.

Цените на 20-те најпопуларни мотори со внатрешно согорување се зголемија за добри 10 отсто од април. За најважните електрични автомобили зголемувањето е многу побавно и изнесува само 4 отсто, јавуваат германските медиуми.

„Се чини дека се развива стратегија за полека да се затвори јазот во цените на електричните автомобили преку поголеми зголемувања на цената на моторите со внатрешно согорување“, истакна тој.

Сепак, тоа не се случува преку повисоки попусти на електричните автомобили, туку повисоки цени на списокот на моторите со внатрешно согорување.

Следните неколку месеци ќе бидат многу тешки за индустријата. Закрепнувањето се очекува дури во 2026 година. Тој претпоставува дека по Stellantis (Opel, Peugeot, Fiat) и другите компании ќе мора да ги намалат прогнозите за профит.

Прогнозите за Германија како автомобилска земја се особено мрачни, вели експертот. „Фокусот овде во голема мера е на кинескиот пазар. Продажбата на германски автомобили таму драстично опаѓа“.

Она што е уште позагрижувачки е зголемениот број стечаи на компании од автомобилската индустрија, пишува „Феникс магазин“.

Слични содржини