ПРЕДУПРЕДУВАЊЕ ДО КЛИЕНТИ НА БАНКА ВО ГЕРМАНИЈА: Внимавајте – На милиони клиенти им се закануваат празни сметки

од Vladimir Zorba
34 прегледи

Невнимателните клиенти на Commerzbank во Германија во моментов се изложени на ризик да загубат пари поради опасните СМС пораки кои кружат.

Commerzbank се потпира на photoTAN кога користи онлајн банкарство. Ова е процес со кој нарачките, како што се плаќањата, се пуштаат во онлајн банкарството.

Сепак, банкарските клиенти од кои во моментов се бара да ја ажурираат апликацијата преку СМС треба да се воздржат од тоа. Како што пишуваат германските медиуми, зад кратката порака се крие измама. Сега милиони би можеле да ги загубат своите пари, предупредуваат германските медиуми.

Наместо тоа, милионите клиенти на банката сега треба да ја избришат СМС-пораката што наводно ја добиле во име на Commerzbank. Очигледни правописни грешки, безличен поздрав („Драг клиенту“) и необично барање брзо откриваат дека кратката порака е лажна.

Интернет-врската содржана во СМС-пораката е исто така типична за таканаречената „smishing“ измама. „Жртвата треба да го искористи ова за да се најави на онлајн банкарството – наводно за да ги спореди податоците и да спречи блокирање на сметките“, објаснува Commerzbank.

Ако засегнатите банкарски клиенти кликнат на врската, може да останат без пари.

Клиентите на банката треба веднаш да станат сомнителни штом повторно ќе се побара од нив да внесат лични податоци како име, IBAN и адреса на поврзаната веб-страница.

Федералната канцеларија за информациска безбедност (БСИ) предупредува: „Секој што дозволува да бидат измамени и невино го внесува, на пример, бројот на својата кредитна картичка, вклучувајќи го периодот на важност и безбедносната шифра, на веб-страница на лажна банка, им дава на криминалците се што им треба за да направат хаос на нивните сметки“.

Ако мислите дека сте добиле сомнителна СМС порака, треба веднаш да ја избришете. Засегнатите можат да пријават обиди за измама на веб-страницата на Германската мрежна агенција.

Колку е попрецизна информацијата во кратката порака, толку е поголема веројатноста дека жалбата ќе биде успешно обработена.

Може да се случи Commerzbank повремено да испраќа СМС на своите клиенти, се вели на веб-страницата на финансиската институција. Сепак, важно е секогаш да се потврдува автентичноста на пораката.

„Официјалната комуникација на Commerzbank не содржи линкови кои повикуваат на итен одговор или бараат лични информации“, наведуваат германските медиуми.

Слични содржини