Во првите девет месеци од годинава, помалку германски граѓани донирале пари во хуманитарни организации или општествено корисни проекти, но донирале нешто поголеми суми, пренесе ДПА.
Германците од почетокот на јануари до крајот на септември донирале 3,2 милијарди евра. Германскиот совет за донации го опиша ова како „исклучително“ во контекст на инфлацијата и економската несигурност.
До крајот на годинава Советот предвидува зголемување на вредноста на донациите за нешто повеќе од два отсто во однос на 2023 година. Просечната вредност на донациите годинава е 38 евра, за едно евро повеќе од лани.
Во просек, граѓаните донираат нешто повеќе од шест пати годишно.
Тоа е „нов рекорд што укажува на подготвеноста на луѓето постојано да придонесуваат со пари“, се вели во извештајот на Советот.
Речиси во секој месец во првите девет – исклучоци беа февруари и јуни – збирот на донации беше поголем отколку во истиот месец од претходната година.
Иако износот на донации се зголемува, бројот на донатори е намален за околу 800.000.
Во економски тешки времиња, се повеќе луѓе со помалку или без пари се достапни за донирање, рече директорот на Советот Мартин Вулф на презентацијата на извештајот.
Од друга страна, додаде, на оние со повеќе пари им се зголемиле хонорарите.
Трендот е особено забележлив кај помладата група, помеѓу 30 и 39 години. Донирале четвртина повеќе од истиот период лани. Ова е највисоката стапка на раст меѓу сите возрасни групи.
Тоа е „исклучително позитивен знак што го нагласува трендот… кон поголем социјален ангажман“, рече Вулф. Луѓето на возраст над 60 години обично давале речиси две третини од вкупните донации.
Вкупната вредност на донации за итни случаи и катастрофи годинава е помала од првите три квартали од претходната година, но сепак е поголема од 2019 година.
Сепак, тоа е очекувано, бидејќи овие донации обично се зголемуваат по некоја катастрофа, како што се поплавите во Германија во 2021 година. Германците таа година поставија валиден рекорд за ваков вид донација, со 5,76 милијарди евра.
Советот го ангажираше институтот YouGov да го подготви извештајот, кој спроведе повеќегодишно истражување на 10.000 испитаници од репрезентативен примерок.
Вклучени се само хуманитарни и општествено корисни донации од физички лица. Донациите на компаниите не се.