Кинески BYD беше шестиот по големина производител на автомобили во третиот квартал од оваа година, продавајќи повеќе нови возила од Ford за прв пат во својата историја, според официјалните податоци.
BYD дури може да ја заврши годината со продажба од над 4 милиони возила, така што би можел да го престигне Ford во текот на 2024 година.
Во периодот јули-септември, BYD продаде 1,13 милиони возила, што е зголемување од 38% во споредба со истиот период минатата година и што го прави најуспешниот квартал досега за кинеската марка. Ford продаде приближно 40.000 возила помалку во истиот период, паѓајќи од шестиот најголем производител на автомобили на седмиот. Ford задржа благо водство во периодот јануари-септември, испорачувајќи 3,3 милиони возила ширум светот, нешто пред BYD од 3,25 милијарди.
Сепак, BYD не е единствената кинеска компанија која им дава причина за загриженост на традиционалните производители на автомобили. Продажбата на Geely скокна за 14% во третиот квартал откако испорача 820.000 возила. Тоа го стави Geely пред Nissan и зад Honda на деветтата позиција. Третиот по големина кинески производител на автомобили, Chery, се искачи на 12-то место на листата, известувајќи за раст од 27% во продажбата на 550.000 единици.
Според Nikkei Asia, продажбата на многу брендови од Јапонија, Европа и САД паднала во последниот квартал. На пример, продажбата на Toyota падна за 4% на 2,73 милиони, иако таа сè уште го држи водството пред Volkswagen Group, која објави пад од 7% во продажбата на 2,17 милиони возила. Hyundai Motor Group ја задржа својата позиција на третото место, но неговата продажба исто така падна, со пад од 3% до 1,77 милиони единици. Работите беа уште полоши во Stellantis бидејќи неговата продажба падна за 20% на 1,14 милиони.