Недостасуваат клучни податоци од црните кутии на авионот што се урна во Јужна Кореја

од Илинка Илиоска
13 прегледи

Двете црни кутии на Боингот вклучен во најголемата авионска катастрофа на јужнокорејско тло, престанале да снимаат околу четири минути пред несреќата, соопшти во саботата Министерството за транспорт.

Јужнокорејските истражители претходно изјавија дека податоците за летот и гласовните рекордери во пилотската кабина се клучни за откривање на причината за минатомесечната несреќа во која загинаа 179 луѓе.

Тоа се случило околу четири минути откако пилотот на патничкиот авион управуван од Jeju Air пријавил удар на птица.

Властите кои ја истражуваат несреќата планираат да анализираат што предизвикало прекин на снимањето на црните кутии, се вели во соопштението на Министерството.

Снимачот на глас првично беше анализиран во Јужна Кореја, а кога беше откриено дека недостасуваат податоци, беше испратен во лабораторија на Националниот одбор за безбедност на транспортот на САД, соопшти Министерството.

Снимачите на црните кутии собираат податоци за комуникациите на пилотите во пилотската кабина, како и за тоа како функционираат системите на авионите во текот на летот.

Jeju Air 7C2216, кој тргна од тајландскиот главен град Бангкок за Муан во југозападна Јужна Кореја, слета без опрема за слетување и ја префрли пистата на регионалниот аеродром на 29 декември, експлодирајќи во пламен откако удри во насип. Преживеале само две лица – членови на екипажот кои седеле во делот од опашката.

Две минути пред пилотите да прогласат тревога, контролата на летање издала претпазливост за поради раздвиженост на птиците.

Сим Џаи-донг, поранешен истражувач на несреќи во Министерството за транспорт, рече дека откривањето на исчезнатите податоци од клучните последни минути на авионот Боинг 737-800 на буџетската авиокомпанија е изненадувачки и сугерира дека целата струја, вклучително и резервната, можеби е прекината, што е ретко.

Министерството за транспорт рече дека другите достапни податоци ќе се користат во истрагата и дека ќе се погрижи истрагата да биде транспарентна и дека информациите се споделуваат со семејствата на жртвите.

Некои членови на семејствата на жртвите рекоа дека Министерството за транспорт не треба да ја преземе водечката улога во истрагата и дека треба да вклучи независни експерти, вклучително и оние препорачани од семејствата.

Истрагата, исто така, се фокусираше на насипот во кој се урна авионот, кој беше дизајниран да го поддржи системот за „локализатор“ што се користи за помагање при слетувањето на авионите, вклучително и зошто е изграден со толку цврст материјал и толку блиску до крајот на пистата.

Слични содржини