На работен состанок во Волфсбург, Томас Шафер, извршен директор на брендот Volkswagen Passenger Cars, ги претстави плановите за иднината на марката. Вработените имаа и можност за прв пат да го видат дизајнот на идниот почетен електричен модел на Volkswagen, кој ќе чини околу 20.000 евра (на сликата).
– Со резултатите од преговорите во декември, се впуштивме во најголемиот план за иднината во историјата на Volkswagen. Сега следиме амбициозен план за да ги постигнеме целите што ги договоривме заедно. Ова ќе биде клучен чекор кон правење на е-мобилноста привлечна за сите – јасна цел на нашиот бренд – рече Томас Шефер.
Во исто време, тој нагласи дека Волфсбург ќе остане центар за иновации и производствена компетентност и дека главната фабрика ќе постави нови стандарди во производството на автомобили.
„Volkswagen планира да го претстави концептниот автомобил во почетокот на март, а светската премиера на серискиот модел е закажана за 2027 година. Со основна цена од околу 20.000 евра, новиот почетен електричен модел ќе биде привлечен за широк спектар на корисници“, велат од VW.
Our new all-electric #Entry #Model will …
https://t.co/kP9eAppGPq
#AllElectric #ElectricCars #ElectricVehicles #EV #Volkswagen pic.twitter.com/xMUzbMK0gK— EVSHIFT (@evshift) February 5, 2025
Евтината мобилност на почетно ниво во ерата на електрична енергија ќе биде една од темелите на идниот план на брендот. Семејството модели вклучува компактни електрични возила базирани на нова фаза во еволуцијата на модуларната платформа за електричен погон (MEB). Првиот нов модел ќе биде сериската верзија на концептниот автомобил ID.2all, кој ќе пристигне во салоните во 2026 година како првиот целосно електричен мал автомобил на Volkswagen – по основна цена од помалку од 25.000 евра.
Volkswagen е добро позициониран во полето на целосно електрични возила (BEV). Од лансирањето на ID. семејството на производи во 2019 година, брендот продаде вкупно повеќе од 1,35 милиони ID. возила низ целиот свет, вклучувајќи околу 500.000 модели ID.3. Минатата година марката Volkswagen продаде 383.100 електрични возила.
На работен состанок, извршниот директор на брендот Томас Шефер истакна дека фабриката во Волфсбург ќе остане срцето на брендот VW во ерата на електрична енергија:
– Фабриката во Волфсбург има јасна перспектива за иднината. Договореното преместување на производството на Golf во Мексико ќе ослободи простор за напредни технологии. Во хала 54 ќе се воведат нови производствени процеси. Имаме намера таму да го произведеме наследникот на електричниот Golf на новата SSP платформа, како и електричниот T-Roc. Ова ќе го направи Волфсбург престолнина на нашата нова електрична компактна класа, порача тој.
Volkswagen усвои амбициозен план во три фази:
• Забрзување: конкурентноста ќе се зајакне со оптимизирање на структурите на трошоците и насочено проширување на постојното моделско портфолио
• Напад: воведување на девет нови модели до 2027 година, вклучително и производствена верзија на ID.2all за помалку од 25.000 евра и електричен автомобил од почетната класа за околу 20.000 евра
• Достигнување: Како технолошки водечки бренд во волуменскиот сегмент, Volkswagen поставува нови стандарди и ја предводи мобилноста ширум светот.