Одделот Mercedes-Benz Vans ја напушти својата стратегија да произведува само електрични возила по 2026 година и сега создаде нова платформа VAN.CA специјално дизајнирана за лесни комерцијални возила напојувани со мотори со внатрешно согорување.
Оваа поделба претходно беше фокусирана на „целосно електрична иднина“ користејќи ја новата платформа VAN.EA (Van Electric Architecture) за сите модели, но потоа ја смени стратегијата. За да ги исполни барањата на клиентите, Mercedes-Benz Vans планира да ја прошири својата палета на модели со мотори со внатрешно согорување.
Претходно најавената целосна транзиција кон платформата VAN.EA, развиена специјално за електрични возила, требаше да започне во 2026 година, сепак, компанијата одлучи да создаде посебна платформа за возила со мотори со внатрешно согорување наречена VAN.CA (Van Combustion Architecture). На овој начин, Mercedes истакна значителен степен на континуитет помеѓу двете платформи.
Претставниците на Mercedes изјавија дека платформите VAN.CA и VAN.EA делат околу 70 проценти од компонентите и тие ќе можат да се произведуваат на иста производна линија, што ќе го минимизира финансискиот ефект од прилагодувањето на стратегијата.
Нудејќи и електрични и мотори со внатрешно согорување, Mercedes-Benz Vans очекува да обезбеди конкурентна позиција на пазарот во иднина. Компанијата истакнува дека двете платформи обезбедуваат најфлексибилно можно портфолио на производи за да се прилагодат на променливите преференции на клиентите и пазарните услови.
Првите електрични модели на платформата VAN.EA се уште се очекуваат во 2026 година, додека за оние на платформата VAN.CA се уште нема информации.