Android официјално добива нов младешки дизајн

од Vladimir Zorba
28 прегледи

Google го претстави новиот изглед на својот оперативен систем Android откако минатата недела беше објавен „случајно“ блог пост, во кој всушност беше откриен дизајнот на оперативниот систем. Сепак, сега сè е официјално, а компанијата претстави нов дизајнерски јазик наречен Material Three Expresive.

Новиот дизајн го носи шарениот и прилагодлив Material You, воведен со Android 12, во уште помладешки правец, полн со пролетни анимации, смели фонтови и живописни бои. Ажурирањето ќе биде достапно за бета верзијата на Android 16 подоцна овој месец.

Поддршката за функцијата „Ажурирања во живо“, која Google ја воведе во претходната бета верзија на Android 16, е меѓу новите детали за дизајнот. Тоа е Android верзија на функцијата „Активности во живо“ на Apple, која прикажува временски осетливи ажурирања во постојана лента за известувања. За разлика од Apple, Android ја ограничува употребата на апликации за достава на храна, навигација и споделување на возила.

Со претставувањето на новиот дизајн, Google даде добар увид во тоа како овие известувања ќе се прикажуваат на заклучениот екран, always-on екранот, лентата за статус на врвот од екранот и лентата за известувања. Сè изгледа доста практично. Брзите поставки исто така ќе добијат надградба, дозволувајќи им на корисниците да ја менуваат големината и позицијата на плочките, исто така потсетувајќи на iOS.

Фокусот на надградбата е нов впечатлив дизајнерски јазик. Дизајнерите на апликации имаат на располагање нови облици на икони, стилови на текст и палети на бои. Анимациите се дизајнирани во „духот на пролетта“, додека хаптичките ефекти ги нагласуваат дејствата кога корисникот ќе го повлече известувањето со прст.

Google истакнува дека не станува збор само за „свеж слој боја“, бидејќи новите елементи на дизајнот помагаат подобро да се фокусира вниманието на корисникот. Светлите виолетови и розови нијанси што се наоѓаат на концепт сликите ја завршуваат работата и го прават новиот дизајн попривлечен за помладите корисници.

Тинејџерите се особено наклонети кон iPhone-ите, особено во САД, а Google се надева дека свежиот дизајн на Android ќе ги привлече помладите корисници. Во својата претходна објава, која оттогаш е отстранета, Google изјави дека дури 87 проценти од младите луѓе на возраст меѓу 18 и 24 години претпочитаат експресивен дизајн како оној што компанијата штотуку го претстави. Иако е дефинитивно привлечно, некои ќе речат дека ќе биде потребно малку повеќе од нов дизајн за тинејџерите да се свртат кон Android.

Слични содржини