На почетокот на оваа деценија, многу производители на автомобили се согласија дека ќе се префрлат на електрични автомобили до 2030 година. За жал, тие го потценија факторот клиент и сега се повлекуваат. На пример, Mercedes, Audi, Volkswagen, BMW во моментов ветуваат дека бензинот и дизелот ќе останат уште најмалку 10 години.
Иако Mercedes се надева дека ќе постигне високи бројки на продажба од електричните модели GLC и CLA, постојните верзии со SUS мотори ќе останат во понудата.
Електрифицираните високотехнолошки мотори со внатрешно согорување ќе преживеат подолго од првично очекуваното. Фактот дека радикално различно дизајнираните електрични модели EQS и EQE не ги постигнаа планираните бројки на глобална продажба, исто така, можеби довело до преиспитување во Mercedes. Затоа Mercedes одлучи да ја направи оваа „корекција на курсот“.
Новото издание на GLC е базирано на модуларниот систем MB.EA, што значи дека е дизајниран како исклучиво електричен автомобил. Новиот Mercedes CLA, од друга страна, ќе се гради на две патеки во фабриката во Раштат: како целосно електричен автомобил со технологија од 800 волти и како благ хибриден модел.
Ова е стратегија што BMW ја користи со години (на пример, со серијата 5/i5) и со која е успешен. Оливер Зипсе, првиот човек на BMW, ги нарече електричните автомобили „ќорсокак“. Новиот iX3 со 800 волти ќе биде претставен на IAA, во суштина електричен пандан на X3. Новиот i3 исто така доаѓа, базиран на истата Neue klasse платформа, со визуелна сличност со серијата 3 со мотор со внатрешно согорување. Најголемата новина ќе биде враќањето на технологијата со продолжен дострел, каде што бензинскиот мотор ќе биде основа како генератор.
Ветерот се менува и во групацијата Volkswagen. Понеделник, 23 јуни, ја одбележува третата годишнина од ветувањето на Audi да ги лансира своите последни нови модели со мотор со согорување во 2025 година и да лансира само нови електрични возила од 2026 година па наваму. Во тоа време, премиум брендот на групацијата VW, исто така, вети дека ќе престане да произведува бензински и дизел автомобили до 2033 година.
Извршниот директор Гернот Долнер изјави за списанието „Аутокар“ дека Audi веројатно ќе произведува автомобили на бензин до околу 2035 година, а можеби и подолго. Тој објасни дека силното лансирање на производот до 2026 година ќе му даде на брендот флексибилност да продава возила со конвенционален погон најмалку „уште седум, осум, можеби десет години“. Тој не ја исклучи можноста за продолжување на производството по средината на следната деценија, но нагласи дека ова ќе зависи од побарувачката на клиентите.
Volkswagen, исто така, вели дека Golf со мотор со внатрешно согорување би можел да се произведува заедно со целосно електричниот Golf до 2035 година. Сè повеќе производители на автомобили градат безбедносна мрежа. Ова е исто така затоа што глобалните пазари се развиваат различно кон електромобилноста.
Toyota, како најголем светски производител на автомобили, затоа со години применува повеќестран пристап. Јапонците можат да бидат пример за сите други производители.
Останува да се види дали фактичката забрана за мотори со внатрешно согорување во ЕУ од 2035 година ќе остане на сила или ќе биде променета.