BMW тврди дека бензинските и дизел моторите ќе останат нивна основа уште многу години

Баварскиот бренд BMW планира да продолжи да произведува мотори со внатрешно согорување уште долго време. Бензинските и дизел моторите исто така ќе бидат извор на финансирање за баварскиот бренд во иднина и затоа немаат намера да се откажат од нив

од Vladimir Zorba
579 прегледи

Баварскиот производител BMW ќе ги задржи моторите со внатрешно согорување што е можно подолго. Овој пристап го поддржува и промовира Оливер Ципсе, извршен директор на компанијата, кој во минатото изјави дека електрификацијата не може да им се наметне на клиентите и дека тие мора да имаат право да избираат помеѓу два вида погонски склопови.

Сега, друг висок функционер на BMW ја повтори својата поддршка за одржување на конвенционалните мотори, дури и откако ќе бидат забранети. Клаус фон Молтке, раководител на фабриката на BMW во Штајр, Австрија, изјави за германското списание Automobilwoche: „Моторот со внатрешно согорување е наша основа и ќе го финансира нашиот иден бизнис“.

Фабриката произведува мотори со внатрешно согорување за моделите на германскиот бренд. Минатата година, фабриката на BMW во Штајр произведе повеќе од 1,2 милиони SUS мотори.

Сепак, додека BMW ја покажува својата поддршка за традиционалните мотори, Баварците не ги игнорираат алтернативните технологии. Директорот на фабриката на BMW Steyr исто така вели дека тие веќе тестираат алтернативни горива кои се компатибилни со термалните SUS мотори. Едно такво алтернативно гориво е HVO100 за дизел модели. Ова гориво е всушност чисто хидротретирано растително масло.

BMW вели дека ова гориво ги намалува емисиите на CO2 до 90 проценти во споредба со обичниот дизел. HVO100 нуди и други предности. На пример, стартувањето во ладно време е побрзо, а моторите што работат на ова гориво се помалку склони кон микробна контаминација поради чистотата на горивото.

Покрај традиционалните мотори, фабриката на BMW Steyr ќе произведува електрични мотори за претстојното семејство модели Neue Klasse. BMW има за цел 50 проценти од вкупната продажба да бидат електрични автомобили до 2030 година. Во првиот квартал од 2025 година, електричните автомобили учествуваа со 19 проценти во продажбата на брендот.

Слични содржини