Второто издание на Game Changer Montenegro Festival powered by m:tel Crna Gora успешно заврши по три незаборавни дена исполнети со инспирација, знаење, иновации и врвни искуства – како за професионалци, така и за пошироката јавност.
Два конференциски дена што го означија црногорското технолошко доживување 🔆🔆
Фестивалот понуди богата и динамична програма, со повеќе од 50 врвни говорници од повеќе од 17 земји од три континенти, кои ги обединија клучните теми на современото дигитално време.
Учесниците имаа можност да стекнат глобална перспектива за најважните трендови во светот на новите технологии, како и да слушнат конкретни примери за дигитална трансформација од некои од најголемите светски компании. Посебен фокус беше ставен на:
Инвестициски потенцијали и развојни шанси за регионот,
Предизвици на креативниот сектор под влијание на вештачката интелигенција,
Иновации што го обликуваат иднината на бизнисот и општеството.
Преку инспиративни панели, интерактивни дискусии и целни нетворкинг сесии, Game Changer уште еднаш ја покажа силата на платформата што ги поврзува луѓето, идеите и технологиите што го менуваат светот.
Experience зона на шеталиштето Pine: Технологија достапна за сите
Паралелно со конференцискиот дел, фестивалот го оживеа и јавниот простор во Тиват – преку внимателно осмислени содржини на градското шеталиште Pine, достапни за граѓаните и туристите од сите генерации.
Повеќе од 8.000 посетители имаа можност да:
ја истражат метаверзумската реалност преку VR уреди,
играат видео игри инспирирани од Бока, развиени во Црна Гора,
доживеат интеракција со робот-пас, што предизвика посебен ентузијазам кај најмладите.
Во рамките на вечерниот програм, особено се истакнаа музичките настапи кои дополнително ја покачија фестивалската атмосфера. DJ Slobodan, легенда на црногорската електронска сцена, настапи заедно со Verica Buljković и DJ Danilo Radusinović, дополнувајќи ја електронската музика со виртуозна виолина под ѕвезденото небо на Тиват.
BLACK VELVET YACHT AFFAIR на Game Changer Montenegro Festival
Вечер под знак на луксуз, технологија и медитеранска елеганција
Еден од најочекуваните настани на третото издание на Game Changer Montenegro Festival беше ексклузивниот Black Velvet Yacht Affair, реализиран во соработка со The Collection Magazine и Game Changer платформата.
На палубата на едрилица Riana, долга 42 метри, со софистициран “black dress code”, се собраа повеќе од 150 внимателно одбрани гости од светот на технологијата, бизнисот, креативните индустрии и медиумите. Амбиентот во Porto Montenegro беше спој на врвен доживување, елегантно друштво и современи теми – вештачка интелигенција, ESG принципи, креативната економија и одржливост.
Со Malfy коктели, суши залогачи и DJ сет под ѕвездите, границите помеѓу работа и уживање исчезнаа. Партнерите Delta District, BMW Group / VOLI Motors и Technogym дополнително ја зацврстија пораката дека луксузот денес значи свесност, вредности и поврзаност.
Black Velvet Yacht Affair ја потврди силата на Game Changer платформата да ги спои световите – бизнис и уметност, иновација и инспирација. Вечер која ќе надмина очекувањата – и во стил и во порака.
Game Changer Montenegro Festival 2025 уште еднаш ја потврди позицијата на Црна Гора на европската мапа на технолошки и креативни случувања – како дестинација што обединува врвен контент, современи идеи и инспиративна средина.
Фестивалот можеби заврши, но енергијата, контактите и инспирацијата што ги поттикна – сè уште живеат.
Организацијата на Game Changer Montenegro Festival powered by m:tel Crna Gora беше овозможена преку силна соработка со бројни партнери кои ја споделуваат заедничката визија за технолошки напредна, отворена и одржлива иднина. Главен партнер на фестивалот беше m:tel Crna Gora, додека Општина Тиват и Туристичката организација Тиват го поддржаа фестивалот како ключни дестинациски партнери, овозможувајќи Тиват да блесне како регионален центар на иновации и дигитална култура.
Програмската динамика на фестивалот ја збогатија Nestlé и VODAVODA како програмски партнери, додека најзначајните панели беа реализирани со поддршка на: CKB Banka, Montenegro Sotheby’s Realty, ESFA, Аеродром Црна Гора и Absolut.
Посебниот дел на фестивалот – ексклузивниот Black Velvet Yacht Affair – беше овозможен благодарение на партнерите: BMW / VOLI Motors, Delta District, Technogym, Malfy и The Collection, кои заедно создадоа софистицирана атмосфера на овој уникатен настан.
Фестивалот доби и силна институционална поддршка од Министерството за туризам на Црна Гора, како и од партнерите Филмскиот центар на Црна Гора и Собранието на Црна Гора, со што дополнително се потврди значењето на настанот за развој на иновативниот екосистем на земјата.
Во делот за вински искуства, партнерството со Tikveš Winery ги збогати фестивалските вечери, а дополнителна оперативна и логистичка поддршка обезбедија: Montenegro Charter, Regent Porto Montenegro, Siro, Akul Yachts, Play Media, Metropolis и Vijesti.
Како главен community партнер се истакна Асоцијацијата на менаџери на Црна Гора – AMM, придонесувајќи професионално и деловно поврзување на домашни и меѓународни лидери.