Акционери ја тужат Tesla: „Услугата Robotaxi е опасна и претставува ризик за безбедноста“

Предложената колективна тужба, поднесена од група акционери, тврди дека е забележано дека роботакси возилата на Tesla во Остин се однесуваат неправилно. Според „The Economic Times“, возилата возеле со голема брзина, се качувале на тротоари, влегувале во погрешни ленти, ненадејно сопирале без причина, па дури и ги напуштале патниците среде прометни патишта.

од Vladimir Zorba
18 прегледи

Додека Илон Маск и Tesla се надеваа дека лансирањето на долгоочекуваната услуга Robotaxi во Остин, Тексас, ќе биде голем чекор напред за компанијата и ќе воведе целосно автономна технологија за јавноста, проектот се претвори во правен кошмар.

Маск и Tesla сега се соочуваат со тужба во која се обвинуваат за прикривање на безбедносните ризици од системот за автономно возење и вештачко зголемување на вредноста на компанијата, објавува Carscoops.

Предложената колективна тужба, поднесена од група акционери, тврди дека е забележано дека роботакси возилата на Tesla во Остин се однесуваат неправилно. Според „The Economic Times“, возилата возеле со голема брзина, се качувале на тротоари, влегувале во погрешни ленти, ненадејно сопирале без причина, па дури и ги напуштале патниците среде прометни патишта.

Акционерите тврдат дека Маск и Tesla систематски ја преувеличувале ефикасноста и потенцијалот на технологијата за автономно возење, со што ја зголемиле цената на акциите. Тужбата ја оспорува изјавата на Маск од 22 април, во која тој тврди дека Tesla е „многу фокусирана на доведување на Robotaxi во Остин во јуни“ и дека услугата ќе овозможи „скалабилно и безбедно воведување низ повеќе географски подрачја“.

Акционерите ги обвинуваат Tesla и Маск за измама со хартии од вредност, велејќи дека програмата Robotaxi претставува „значаен ризик“ за јавната безбедност и ги крши сообраќајните закони, изложувајќи ја компанијата на зголемен регулаторен надзор. Акциите на Tesla паднаа за околу 6 проценти откако извештаите за инцидентите станаа јавни.

Минатата недела, Tesla ја прошири својата роботакси услуга на географски ограничена област во областа на заливот Сан Франциско. Сепак, бидејќи компанијата нема лиценца за управување со целосно автономни возила во Калифорнија, сите возила во возниот парк имаат човечки возач зад воланот. Всушност, тоа не е роботакси услуга, туку традиционална услуга за повикување на превоз на барање.

И покрај проблемите, Маск останува оптимист. На конференциски повик кон крајот на јули, тој предвиде дека „половина од населението на САД ќе биде покриено со роботакси услугата на Tesla до крајот на годината“, сугерирајќи дека регулаторните проблеми и техничките проблеми нема да ги забават амбициите на компанијата.