Tesla Model 3 масовно „паѓа“ на техничкиот тест во Германија. Зошто?

Сепак, најновиот извештај од германскиот TÜV ја открива неговата друга страна, исполнета со значителни недостатоци и проблеми со квалитетот, пишува AUTO BILD.

од Vladimir Zorba
23 прегледи

Tesla Model 3, автомобилот што го редефинираше концептот на електрично возило, импресионира со својот дострел, перформанси и минималистички дизајн, со што го заработи статусот на еден од најпопуларните електрични автомобили во светот. Сепак, најновиот извештај од германскиот TÜV ја открива неговата друга страна, исполнета со значителни недостатоци и проблеми со квалитетот, пишува AUTO BILD.

Револуција со недостатоци

Нема сомнение дека Model 3 е пресвртница во автомобилската индустрија. Како прв масовно произведен американски автомобил по децении, успеа да импресионира дури и етаблирани европски премиум производители. Неговиот импресивен дострел, овозможен од големите батерии и мрежата на станици за полнење на Tesla, заедно со возбудливите карактеристики на возењето и ентериерот во стилот на Apple, создаде лојална база на фанови.

Сепак, ветената почетна цена од 35.000 долари никогаш не е постигната во Европа, а напредниот систем за помош, кој се продава како Autopilot, често се покажува како прескап. Од друга страна, аеродинамичната каросерија со коефициент на отпор од само 0,23 придонесува за одличен опсег во реални услови на возење.

Практичност и проблеми

Во секојдневна употреба, Model 3 се покажува како целосно функционален седан од средна класа. Иако багажникот не е огромен, дополнителниот простор за складирање под хаубата нуди практичност. Tesla тврди дека батеријата може да издржи најмалку 1.500 циклуси на полнење, а нејзината висока просечна километража од 53.000 км на првиот MOT сведочи за нејзината секојдневна употребливост.

Сепак, тука завршуваат добрите вести. Раните модели покажуваат просечен квалитет на изработка со голем број недостатоци, вклучувајќи лош квалитет на бојата и проблеми со корозија на праговите. Додека моделите произведени во Шангај се сметаат за со повисок квалитет, проблемите со сервисот и гаранцијата се уште се присутни, а многу сопственици изразуваат незадоволство од поддршката на клиентите.

Статистиката од инспекцијата на TÜV е поразителна: дури 14,2 проценти од возилата не успеваат на првиот технички преглед поради значителни дефекти, додека на втората проверка овој број се зголемува на речиси 20 проценти.

Пресуда од техничкиот преглед

Суспензија: Големата маса на возилото влијае на суспензијата. На првиот технички преглед, проблеми со суспензијата беа регистрирани дури 15 пати почесто отколку кај просечното возило од иста возраст. Иако пружините, амортизерите и системот за управување беа оценети како солидни, раното абење на клучните компоненти на суспензијата е сериозен проблем.

Светла: Иако е опремен со модерна LED технологија, системот за осветлување е извор на чести проблеми. TÜV инспекторите наоѓаат дефекти во фаровите речиси три пати почесто од просекот. Состојбата со задните светла е уште полоша, со пет пати повеќе регистрирани дефекти. Само трепкачите остануваат во рамките на просекот.

Сопирачки: Функцијата за возење со една педала, која користи регенеративно сопирање, значи дека механичките сопирачки се користат многу поретко. Ова доведува до намалување на ефикасноста на облогите на сопирачките и честа корозија на дисковите, што резултира со недоволна моќ на сопирање и дефект на тестот за исправност.

Заклучок

Tesla Model 3 е пионер на електричната мобилност, но резултатите од техничкиот преглед на TÜV се разочарувачки. Ниту еден друг модел во извештајот не е толку слаб на првата и втората проверка.

Иако големата километража може делумно да објасни некои од проблемите, јасно е дека постојат и дефекти во фабричкиот квалитет што сервисната мрежа на Tesla не успева соодветно да ги реши. Ова е важна информација што треба да ја земат предвид сите потенцијални купувачи и обожаватели на брендот.

Слични содржини