Најголемата швајцарска банка UBS направи интересна анализа која покажува дека производството на BYD Seal е околу 35% поевтино од производството на Volkswagen ID.3.
Оваа предност во трошоците се припишува на вертикалната интеграција на BYD и внатрешното производство на компоненти, што е спротивно на поскапиот пристап на VW кон производството на ID.3. Германскиот гигант повеќе се потпира на добавувачите, а постои и социјална компонента бидејќи им плаќа повеќе на работниците во Германија, според „HAK“.
За споредба, повисоките трошоци за производство на Volkswagen ID.3 одразуваат различен пристап кон производството и набавката на компоненти, а кога ова се пресметува по сегменти на возила, изгледа вака кога се споредува BYD Seal и ID.3 на Volkswagen: BYD троши 29% помалку на батеријата. Уште 38% помалку за шасијата и тркалата, како и за електрониката, што исто така им носи на Кинезите 17% пониска цена. Другите компоненти го чинат BYD за 23% помалку, додека производството на ентериери на возила носи уште 17% помалку трошоци за BYD. Потоа додаваме уште 63% помалку за дистрибуција и други услуги, како и за фабриките, што носи уште 62% помалку трошоци за BYD.
Конечно, ги додаваме трошоците за работна сила, односно работници, што им дава на Кинезите предност од 77% во однос на Германците. Кинеските трошоци за работна сила не можат да се споредат со германските.