Маск: Кина конечно ќе го одобри асистираното возење на Tesla до почетокот на 2026 година

Ова би можело да се случи во февруари или март, рече милијардерот

од Vladimir Zorba
8 прегледи Фотографија: Стоп-кадар од видео на Белата куќа

Главниот извршен директор на „Tesla Inc.“, Елон Маск, изјави дека очекува Кина целосно да ги одобри можностите за самостојно возење на производителот на автомобили, слични на оние што се нудат на американскиот пазар како „Целосно самостојно возење“ (FSD), објави „Блумберг“.

„Имаме делумно одобрување во Кина и се надеваме дека ќе имаме целосно одобрување во Кина околу февруари или март“, рече Маск на годишниот состанок на акционерите на Tesla, каде што неговиот пакет за плата од 1 трилион долари беше едногласно одобрен.

Tesla долго време лобираше кај кинеските власти да добијат зелено светло за нивниот софтвер, кој и покрај неговото име бара постојан човечки надзор и честа интервенција. Карактеристиките се клучен столб во обидот на производителот на автомобили да ја оживее продажбата во Кина, каде што губи место во однос на популарните локални брендови, и да обезбеди поттик за пошироката визија на Маск за целосно автономни возила.

Напредните карактеристики на Tesla моментално имаат делумно одобрување на најголемиот пазар на електрични возила во светот, дозволувајќи му на американскиот производител на автомобили да спроведува тестови. Сепак, поширокото тестирање е паузирано додека Tesla не добие целосно одобрување од кинеските регулатори.

Кога системот за прв пат беше воведен претходно оваа година, производителот на автомобили го отстрани акронимот „FSD“ од името на системот што го користи во Кина за да се усогласи со построгите локални прописи што бараат од производителите на автомобили да бидат јасни за тоа што нивните автомобили можат, а што не можат да прават.

Напорите на компанијата да ја воведе технологијата во Кина започнаа во април 2024 година, кога Маск отпатува во Пекинг за да се сретне со кинески претставници, вклучувајќи го и премиерот Ли Кечијанг. Оттогаш, Tesla постигна договор за мапирање и навигација со кинеската технолошка компанија Baidu Inc. и доби појаснување за тоа како да се справи со барањата за безбедност на податоците и приватност.

Маск, исто така, ги повика европските клиенти да вршат притисок врз регулаторите во регионот да ја одобрат технологијата за асистирано возење. Регионот сè уште не ја одобрил технологијата за јавна употреба.

Иако Tesla тврди дека FSD ја подобрува безбедноста, резултатите на компанијата се под интензивна контрола.

Регулаторите за безбедност на автомобили во САД го истражуваат производителот на автомобили за инциденти во кои неговите автомобили поминале на црвено светло и ги прекршиле другите сообраќајни закони додека го користеле софтверот за помош на возачот. Други истраги ги испитуваат вратите на Tesla, карактеристиките на автопилотот и дали компанијата навремено ги пријавила несреќите.