Глобалната продажба на електрични возила се зголеми за 23% во октомври на 1,9 милиони единици

Побарувачката во Северна Америка падна за 41% на 100.370 единици поради елиминацијата на главната федерална стимулација за купување електрично возило од 7.500 долари.

од Vladimir Zorba
4 прегледи Фото: Јутјуб/Принтскрин/ carwow

Глобалната продажба на целосно електрични и плаг-ин хибридни возила се зголеми за 23% во октомври на 1,9 милиони возила, поттикната од силната побарувачка на клучните пазари, објави Ројтерс, повикувајќи се на анализа на консултантската компанија Rho Motion.

Продажбата во Кина се зголеми на околу 1,3 милиони возила, додека оние во Европа скокнаа за 36% на 372.786 автомобили. Побарувачката во Северна Америка, во меѓувреме, се намали за 41% на 100.370 единици, откако заврши стимулацијата за електрични возила од 7.500 долари на федералната влада.

Продажбата во остатокот од светот се зголеми за 37% на 141.368 возила.

Испораките во Европа беа поддржани од силната побарувачка во Германија, Франција и Велика Британија, додека вкупната продажба се забави.

Кина е најголемиот пазар на автомобили во светот, сочинувајќи повеќе од половина од глобалната продажба на електрични возила. Разликата во цените помеѓу електричните и автомобилите со мотори со внатрешно согорување во Кина е многу помала отколку на европските или северноамериканските пазари, рече Чарлс Лестер од Rho Motion.

Северна Америка беше голем фактор за намалување на понудата, при што продажбата на електрични возила се намали за 41% од врвот во август и септември, откако истече федералната поддршка на 30 септември.

Возилата на батерии (BEV) остануваат многу поскапи од споредливите модели со мотори со внатрешно согорување во Соединетите Американски Држави, што придонесува за остриот пад на продажбата во октомври кај големите производители на автомобили.

„Во Европа, вкупниот раст од почетокот на годината останува релативно силен и очекуваме силна продажба кон крајот на годината“, предвиде Лестер.

Тој очекува кинескиот пазар да оствари силен раст во ноември и декември, потпомогнат од намалувањето на даночните олеснувања за купувања, што ќе ги охрабри потрошувачите да купуваат побрзо.