Боинг им претстави план на федералните регулатори за решавање на проблемите со безбедноста и квалитетот што го мачеа неговиот производител на авиони во последниве години.
Федералната управа за воздухопловство (ФАА) побара од компанијата да развие план за пресврт откако панелот на трупот падна од еден од нејзините авиони за време на летот во јануари. Кон крајот на февруари, администраторот на ФАА, Мајк Витакер, му даде на Боинг 90 дена да излезе со план за подобрување на квалитетот и ублажување на загриженоста на агенцијата.
„Ова е водич за нов начин на водење бизнис за Боинг“, рече Витакер по состанокот со извршниот директор на Боинг Дејвид Калхун и други високи директори во компанијата. „Боинг постави план и сега треба да го спроведе“, пренесува Бета.
Никој не беше повреден за време на јануарскиот инцидент на релативно новиот Боинг 737 Макс 9 додека авионот летал над Орегон. Инспекторите утврдија дека недостасуваат навртки пред да падне панелот, што дополнително ја нарушува репутацијата на Боинг и води до граѓански и кривични случаи.
ФАА го ограничи производството на Боинг 737 Max, неговиот најпродаван авион. Витакер рече дека ограничувањето останува додека неговата агенција не биде задоволна со напредокот на Боинг.
Неодамнешните проблеми на Боинг би можеле да го изложат на кривично гонење во врска со фаталните несреќи на два авиони на Макс во 2018 и 2019 година. Министерството за правда пред две недели соопшти дека Боинг ги прекршил условите од договорот од 2021 година што му дозволува да избегне гонење за измама, бидејќи таа компанија наводно ги довела во заблуда регулаторите за системот за контрола на летот што бил поврзан со несреќите.
Свиркачите ја обвинија компанијата дека презема „кратенки“ што ги ставаат патниците во ризик, што Боинг го оспорува. Панелот што падна откри недостатоци во безбедносната култура на персоналот на производителот на авиони.
Повеќето неодамнешни проблеми беа со Max, но Boeing и клучниот снабдувач Спирит АероСистемс, исто така, се бореа со недостатоци во производството за поголемиот авион, 787 Dreamliner. Боинг претрпе неуспеси и во други програми, вклучувајќи ја вселенската капсула Старлајнер, воениот танкер за полнење гориво во текот на летот и новите претседателски авиони Ер Форс 1.
Претставниците на Боинг ветија дека ќе ја вратат довербата на регулаторите и јавноста. „Боинг“ заостанува зад својот ривал, европскиот „Ербас“, а прекините на производството ја загрозија ликвидноста на компанијата.
Компанијата вели дека ги намалува задачите за склопување кои не се извршуваат по правилен хронолошки редослед и внимателно ќе го следи нејзиниот подизведувач Спирит АероСистемс.
FAA испрати повеќе инспектори во фабриките на Боинг и Спирит АероСистемс и постави повеќе контролни пунктови во производниот синџир, вели Витакер. Тој призна дека не е сигурно дали повеќе инспектори би спречиле панел да падне како што се случи, но рече дека „повеќе очи ќе ги зголемат шансите за пронаоѓање грешки“ во производството.