CrowdStrike, компанијата зад глобалниот ИТ неуспех, чии штети се проценуваат на милијарди американски долари, на клиентите им подели бонови за храна во вредност од десет долари како извинување. Но, проблемот е што тие не функционираат.
„Ги разбираме проблемите со кои наидовте и дека беше дополнителна работа за да се реши проблемот, и затоа упатуваме искрена благодарност и извинување за непријатностите“, рече CrowdStrike па ги испрати ваучерите што не функционираат.
Се разбира, испраќањето вакви ваучери до компаниите кои изгубиле милиони долари е критикувано, но технолошките компании одамна се заштитуваат себеси на таков начин што не одговараат доколку нивните производи предизвикаат штета на нивните корисници.
Ова е потврда дека забрзаниот развој на технологијата не е проследен со подеднакво забрзани и избалансирани закони и прописи, кои важат за сите други компании. Замислете ако автомобилските компании, или која било друга, не беа одговорни за дефекти што беа апсолутно нивна вина.
Како и да е, CrowdStrike повторно се најде во фокусот на јавноста, повторно и го наруши имиџот, а оние кои тврдат дека конкурентните решенија како SentinelOne, Harmony Endpoint, Cortex XDR, Symantec… стануваат се погласни и погласни.
Нема да го врати изгубеното, а во прашање се милијарди. Во извештајот на Parametrix се наведува дека вкупната директна финансиска загуба на американските компании од Fortune 500, без Мајкрософт, изнесува 5,4 милијарди долари, пренесува Sky News.