Во првата половина на 2022 година, Dacia забележа раст на глобалната продажба од 5,9% и го зголеми својот пазарен удел на 3,9% во контекст на поширок пад на индустријата.
Како што објави британскиот Autocar, Dacia тврди дека е „единствената европска марка меѓу 20-те најдобри марки на европскиот пазар на патнички и лесни комерцијални возила што доживеала раст“.
Романската марка во сопственост на Renault во првите шест месеци од оваа година продаде 277.785 автомобили. Продажбата на хечбекот Dacia Sandero и теренецот Dacia Duster порасна за 1,8% и 5,5%, соодветно, во споредба со претходната година, додека поновите модели, електричниот градски автомобил Spring и компактниот MPV Jogger, имаа охрабрувачки деби на пазарот.
Sandero постигна солидни 112.000 продажби, во споредба со 99.000 на Duster, 20.000 на Spring и 21.700 примероци на Jogger.
Dacia успеа да ја зголеми продажбата на пазарот за кој вели дека е „сериозно погоден од пандемијата и кризата на електронските компоненти“ (продажбата на нови автомобили е намалена за 14,6% во споредба со 2021 година), што главно го припишува на освојувањето на пазарот и стапките на лојалност меѓу своите клиенти .
Сето ова значи дека Dacia успеа да ја зацврсти својата позиција како трета најпродавана марка на патнички автомобили во Европа. Всушност, тој е бренд број еден во Романија и Португалија, втор во Франција и трет во Италија, Полска и Чешка.
Од јануари, Dacia се искачи за четири места на германскиот пазар и го зазеде деветтото место, што според него е „втор најдобар раст на локалниот пазар на патници на мало“.
Марката наведува дека околу 76% од клиентите на Dacia претходно поседувале автомобил од друга марка, а 64% од постоечките клиенти на Dacia избрале да останат со марката кога го купуваат својот нов автомобил.
Компанијата неодамна го претстави новиот корпоративен идентитет и лесно го рестилизираше секој од своите модели за да го прикаже новиот бренд.