Dacia ја зголеми продажбата за 5,9 отсто во првата половина на 2022 година

од Vladimir Zorba
243 прегледи

Во првата половина на 2022 година, Dacia забележа раст на глобалната продажба од 5,9% и го зголеми својот пазарен удел на 3,9% во контекст на поширок пад на индустријата.

Како што објави британскиот Autocar, Dacia тврди дека е „единствената европска марка меѓу 20-те најдобри марки на европскиот пазар на патнички и лесни комерцијални возила што доживеала раст“.

Романската марка во сопственост на Renault во првите шест месеци од оваа година продаде 277.785 автомобили. Продажбата на хечбекот Dacia Sandero и теренецот Dacia Duster порасна за 1,8% и 5,5%, соодветно, во споредба со претходната година, додека поновите модели, електричниот градски автомобил Spring и компактниот MPV Jogger, имаа охрабрувачки деби на пазарот.

Sandero постигна солидни 112.000 продажби, во споредба со 99.000 на Duster, 20.000 на Spring и 21.700 примероци на Jogger.

Dacia успеа да ја зголеми продажбата на пазарот за кој вели дека е „сериозно погоден од пандемијата и кризата на електронските компоненти“ (продажбата на нови автомобили е намалена за 14,6% во споредба со 2021 година), што главно го припишува на освојувањето на пазарот и стапките на лојалност меѓу своите клиенти .

Сето ова значи дека Dacia успеа да ја зацврсти својата позиција како трета најпродавана марка на патнички автомобили во Европа. Всушност, тој е бренд број еден во Романија и Португалија, втор во Франција и трет во Италија, Полска и Чешка.

Од јануари, Dacia се искачи за четири места на германскиот пазар и го зазеде деветтото место, што според него е „втор најдобар раст на локалниот пазар на патници на мало“.

Марката наведува дека околу 76% од клиентите на Dacia претходно поседувале автомобил од друга марка, а 64% од постоечките клиенти на Dacia избрале да останат со марката кога го купуваат својот нов автомобил.

Компанијата неодамна го претстави новиот корпоративен идентитет и лесно го рестилизираше секој од своите модели за да го прикаже новиот бренд.

Слични содржини