Експлозија на трошоци: Ова треба да го знаете ако живеете во Штутгарт

од Milan1

Главниот град на германската сојузна покраина Баден-Виртемберг следната година нема да добие нова железничка станица. Штутгарт 21 веројатно нема да биде завршен ниту во 2025 година.

Штутгарт 21 веројатно нема да може да започне со работа пред декември 2026 година. Ова го пренесува германски Шпигел повикувајќи се на неколку извори во железничката компанија вклучена во проектот. По неколку одложувања, контроверзната железничка станица всушност требаше да биде отворена во 2025 година.

Првичните планови беа откажани

Уште во март, државната компанија јавно објави дека пуштањето во употреба е закажано за декември 2025 година.

Сепак, дури и тогаш Дојче бан информира дека нема да бидат завршени сите делови на станицата. Планот беше постепено да се пушти во функција тунелската станица, а возовите да продолжат да сообраќаат низ стариот терминал. Покрај тоа, треба да се изгради привремена кутија за сигнали.

Според информациите на Шпигел, плановите за делумно пуштање во употреба сега се историја. Поради тешкотиите, а веројатно и поради тоа што изградбата на привремена кутија за сигнали би чинела висока трицифрена милионска сума.

Експлозија на трошоците за изградба на проектот

Сепак, трошоците за големиот проект веќе излегоа од контрола. Дојче бан во моментов ги проценува вкупните трошоци на единаесет милијарди евра.

Сепак, според проценките на експертите, тој може да се зголеми на најмалку дванаесет милијарди или повеќе. На почетокот на изградбата, Дојче Бан презеде трошоци од околу три милијарди евра и планираше да започне со работа во декември 2019 година.

Дојче бан сè уште не ги коментираше повторените нарушувања во возниот ред.

Слични содржини