Дали знаете кои се препораките на експертите кога станува збор за миење возила на зимски температури? Експертите од германскиот авто клуб (ADAC) решија да објават неколку совети токму за ова прашање.
Во принцип, во зима автомобилот мора да посетува автоперална толку често како и во летните месеци.
Одговорот на прашањето дали е точно дека автомобилот е екстремно загаден со остатоци од сол на патот во зима не е едноставен. Зимската нечистотија има екстремно корозивно дејство врз бојата, но треба да се отстранува што е можно почесто само ако бојата е претходно оштетена од гребнатини или лупење. Сепак, беспрекорните површини на бојата лесно можат да се справат со наслаги од нечистотија.
Подвозјето на возилото, исто така, обично нема проблеми со корозија – со фабрички изградени „жилет“, подобрена заштита на подвозјето и употреба на поцинкуван лим, ова е повеќе проблем за постарите возила.
При екстремни температури под -10 степени, сепак, треба да избегнете термички шок доколку водата од пералната за автомобили, која е на 10 до 30 степени, удри во делови од возилото кои претходно биле изложени на студ. Долгорочно, површините со оштетена боја претрпуваат дополнителен термички шок.
Пред да влезете во пералната за автомобили, потребно е да се отстранат сите остатоци од снег и мраз, бидејќи стругањето на мразот може да ја оштети бојата на возилото.
Главната работа е прво да го измиете возилото за да ги отстраните нечистотиите и да спречите оштетување на бојата. Дополнителни и скапи програми со жежок восок или заштита на подвозјето не се неопходни, но тоа не значи дека не можете да ги користите.
Пред и по зимската сезона, оштетувањата на заштитата на долниот дел може да се детектираат и да се санираат.