Кока Кола со промени за германскиот пазар

од Milan1
98 прегледи

Од април, „Coca-Cola“, „Coca-Cola Zero“, „Fanta“, „Sprite“ и „Mezzo Mix“ ќе бидат достапни во нова големина на шише во Германија: 0,85 литри. Според производителот на пијалоци, ова го намалува јазот помеѓу шишињата од половина литар и шишињата со семејна големина. Или е уште едно поскапување?

Ова ќе биде првото ново „PET“ пакување за еднократна употреба што „Coca-Cola“ го воведува на германскиот пазар по 17 години, јавуваат германските медиуми.

„Гледаме тренд кај газираните безалкохолни пијалоци кон помали пакувања“, рече менаџерот за продажба. До десет проценти од обемот на безалкохолни пијалоци во малопродажбата на храна се наоѓаше во пакувања од 0,5 до 1 литар.

Додадена е 319-та варијанта на пакување

Според сопствените информации, „Coca-Cola“ во моментов нуди 318 видови на пакување во Германија: од „PET“ за еднократна употреба и „PET“ за повеќекратна употреба до стаклени шишиња и лименки. Сега има нова варијанта.

Компанијата само ги зголеми цените во септември. Во тоа време, извршниот директор на „Coca-Cola Europacific Partners“ Германија изјави за германските медиуми: „Прилагодувањето на цената е во просек во едноцифрен процентуален опсег за сите производи и пакувања“. Упатените велат: Беше повеќе од девет од три проценти!

Сега доаѓа следното поскапување?

Дали Кока-Кола сака да продава помалку пијалоци за иста цена? Очигледно не!

Предложената малопродажна цена се очекува да биде значително пониска од онаа на шише од 1 литар. Дали тоа ќе се случи останува да видиме.