Колку може да се заработи на Инстаграм?

од Milan1
15 прегледи

Како да започнете приватен бизнис? Па, според оние кои влегле во овие води, најважниот чекор е да започнете своја сопствена страница на Инстаграм. Оваа онлајн платформа не е како Фејсбук, комуникација со роднини во странство, албум каде што поставувате слики и слично на тоа. Инстаграм одамна стана платформа во онлајн светот која е најголемиот простор за рекламирање. Таму се позиционирани и блогери и инфлуенсери на храна, блогери за патувања и сите тие го заработуваат својот дел од колачот, кој исто така секоја година е се поголем и поголем. Бидејќи, како што тврдат маркетинг експертите, компаниите и брендовите насочуваат сè повеќе средства од нивните буџети за рекламирање или преку инфлуенсери

За почеток, постојат категории – микро, макро и големи инфлуенсери. Како што вели експертот за маркетинг на инфлуенсери за српска Политика, компаниите често избираат микро-инфлуенсери кои имаат од 10.000 до 50.000 следбеници.

„Тоа се профили, луѓе кои можеби имаат помалку следбеници, но тоа е стабилна заедница и влијанието на овие луѓе се сфаќа сериозно. А ваквите соработки се навистина успешни. Денес Инстаграм за многумина стана сериозна работа. Поединците навистина можат добро да заработат“, вели експерто, додека во јавноста е познато дека инфлуенсери можат да наплатат од неколку стотици до неколку илјади евра.

Секако, цената зависи од видот на производот, намерата, целта, бројот на следбеници, дали се работи за краткорочна или долгорочна соработка, кампања…секој има свој ценовник. Клиентите се поврзуваат со инфлуенсерите директно или индиректно преку различни маркетинг агенции кои се многу внимателни и внимателни во овој дел од бизнисот.

 

Слични содржини