Мароканската „инфлуенсерка“, Кенза Лејли, победничка на првиот натпревар за убавина со вештачка интелигенција

од Milan1
110 прегледи

На првиот светски натпревар за убавина со вештачка интелигенција, победничка е мароканската ВИ инфлуенсерка Кенза Лејли. Кенза Лејли, компјутерски генерирана мароканска инфлуенсерка, ја освои наградата „Fanvue World AI Creator Awards“. Тимот што стои зад неа ја победи конкуренцијата од 1.500 други компјутерски генерирани жени и освои награда од 13.000 долари, пишува „Дејли мејл“.

Членовите на жирито рекле дека се импресионирани од напредната технологија што стои зад Кенза, како и од нејзината уверлива „личност“.

– Она што сакавме да го оцениме беше технологијата зад инфлуенсерките генерирани со вештачката интелигенција. Ова значи, на пример, доследност во објавите и фотографиите. Од искуство знам дека е многу тешко да се создаде нешто што не е стандардно убаво и совршено како останатите – рекла Софија Новалес, членка на жирито, додавајќи дека е особено импресионирана од фактот што Кенза отстапувала од типичниот стандард на убавина.

Кенза на Инстаграм ја следат повеќе од 194.000 луѓе. Со помош на вештачката интелигенција, Кенза зборува седум различни јазици. Нејзиниот креатор создал и видео во кое Кенза се заблагодарува за титулата Мис на вештачка интелигенција.

На второ место се најде Лалина, ВИ инфлуенсерка со 118.000 следбеници. На третото место е Португалката Оливија Ц, која се претставува како ВИ патувачка инфлуенсерка.

Што е натпревар за убавина со вештачка интелигенција?

Наградите Fanvue World Creator AI беа лансирани со цел да се создаде првиот избор за убавина за „индустрија за влијание на вештачка интелигенција“. Учесничките беа оценувани врз основа на реалниот изглед и технолошката способност, како и влијанието на социјалните мрежи.

Вил Монаж, коосновач на наградите за создавање на вештачка интелигенција Fanvue World, вели: „Големи честитки за Кенза и сите други пријавени. Глобалниот интерес за овој натпревар беше неверојатен. Концептот ги стави креаторите на вештачка интелигенција во центарот на вниманието како никогаш досега и навистина сме возбудени за иднината на овие избори“.

И покрај тоа што идејата за натпревар со влијателна интелигенција може да изгледа чудно сега, оние коишто стојат зад натпреварот, веруваат дека ќе прерасне во огромна индустрија. Некои од најдобрите ВИ инфлуенсери, како Аитана Лопез, веќе наплаќаат од големите брендови до 1.000 долари по објава.

Поради флексибилноста, брзината и ниските хонорари, инфлуенсерите генерирани со помош на вештачката интелигенција би можеле да станат сериозна опција за компаниите кои сакаат да ги промовираат своите производи, смета Софија Новалес. Меѓутоа, таа смета дека ВИ инфлуенсерите нема целосно да ги заменат луѓето, туку ќе станат почест избор.

Слични содржини