НА ГЕРМАНСКИТЕ ПАТИШТА ИМА ОКОЛУ 5.000 РАДАРИ: Еве што можат да снимаат модерните камери за брзина

од Vladimir Zorba
38 прегледи

На германските патишта и автопатишта има околу 5.000 камери за брзина. Но, не сите имаат исти можности.

Подолу ви претставуваме што можат да направат камерите за брзина:

Стационарни кутии

Овие широко користени брзинометри обично се поставуваат да снимаат во двете насоки. Три месингани жици што минуваат низ патот содржат таканаречени „пиезо кристали“ кои генерираат електрична енергија деформирајќи се при вкрстување. Брзината потоа се пресметува од растојанието помеѓу нишките. Вистинскиот уред е првенствено одговорен за снимање фотографски докази.

Радарска технологија

Овој метод често се користи кај мобилните камери за брзина. Уредите емитуваат радарски зраци кои отскокнуваат од возилото. Ако возилото надмине одреден праг на брзина, камерата се активира – што може да се препознае по светлото на блицот. Сепак, оваа технологија се смета за доста склона кон грешки поради брановата должина на радарот.

Ласерска технологија

Се почесто се користат нови ласерски мерни системи. Тие испуштаат светлосни импулси кои отскокнуваат од возилото за да ја пресметаат брзината. Овие системи можат да покриваат до четири ленти и не бараат филм за снимање фотографии. Наместо тоа, податоците се читаат преку шифрирани USB-стикови или се испраќаат преку SIM-картичка за податоци. Бројот на темни кругови на колоните ја означува областа за мерење; внатре има светлосна единица со камери за брзина и мерна единица со камери.

Мерење на светлосна бариера

Ова користи неколку сензори кои ја пресметуваат брзината на возилото со мерење на времето потребно за возилото да помине. Покрај тоа, обично се прават фотографии за да се зачуваат доказите. Овој метод често се користи на автопатите, обично се прави видео мерење и се користи брзината на полициското возило како референтна вредност.

Зошто сопирањето не помага?

Денешните мерни уреди се толку софистицирани што можат да забележат брзо возење долго пред да се активира камерата. Затоа, наглото сопирање пред радарот не само што е опасно за сообраќајот, туку често е и беспредметно, велат од полицијата. Многу мерни уреди можат прецизно да ја забележат брзината на возилото неколку стотици метри пред радарската локација. Некои модели дури имаат домет до 1.000 метри. Радарот може да снима брзина долго пред возачот да ја забележи камерата за брзина.

Дали сите радарски уреди обезбедуваат сигурни резултати од мерењето?

Иако радарските уреди генерално треба да обезбедуваат точни мерења, постојат околности кои можат да доведат до неточни мерења. Ова вклучува, на пример, неправилен агол на патот или оштетен пат. Формалните грешки, како што е недостатокот на калибрација на уредот или недостатокот на обука на службеникот, исто така може да влијаат на резултатот од мерењето.

Ако се сомневате во точноста на мерењето на брзината, можете да поднесете приговор во рок од 14 дена од добивањето на известувањето за казна, пишува „Феникс магазин“.

Слични содржини