Транспортната компанија доставила оглас наменет за студентите, нудејќи им да возат трамваи со скратено работно време надвор од часовите.
Бенедикт Хан, 24-годишниот кој седеше зад контролната табла на трамвајот, вешто ги возеше црвено-белите вагони со часови пред да замине на Универзитетот во Нирнберг, каде што студира социјална работа. Бидејќи се уште учел, Хан бил внимателно следен од инструктор, а трамвајот што го возел бил празен од патници.
Но, ако се биде добро, Хан наскоро ќе стане полноправен возач на трамвај, кој ќе превезува луѓе низ германскиот град Нирнберг навечер или за време на викендите, кога не мора да посетува настава. Под притисок од големиот недостиг на работна сила, фирмите за јавен транспорт, како што е градскиот сервис ВАГ во Нирнберг, мораа да најдат нови извори за да ја зголемат својата работна сила.
ВАГ треба да вработува 160 нови возачи годишно за да управуваат со трамваите, автобусите и возовите во метрото. За Харалд Рубен, кој го предводи тимот за регрутирање и обука на компанијата, беше јасно дека „нема да ја постигнеме таа цел доколку не ги истражиме сите можности“.
Транспортната компанија доставила оглас наменет за студентите, нудејќи им да возат трамваи со скратено работно време надвор од часовите. Треба да поседуваат возачка дозвола, да се постари од 21 година и „сигурни и способни за возење и работа во смени“.