Електричните возила траат исто колку и автомобилите со бензински и дизел мотори. Тоа е заклучокот од новата студија спроведена од научници од Универзитетот во Бирмингем и Лондонската школа за економија (LSE), која анализирала над 300 милиони записи, вклучувајќи податоци за 30 милиони автомобили.
Студијата објавена во списанието Nature Energy покажува до каде стигнала технологијата на електричните возила. И покрај тоа, научниците предупредуваат дека се потребни дополнителни истражувања за целосно да се разбере долгорочниот потенцијал на овие возила. Студијата користеше анонимизирани податоци од техничките инспекции во Британија за нејзината главна база на податоци. Ова им овозможи на научниците да ги разгледаат записите од 2005 до 2022 година. Овие записи се доволно детални за да можат да заклучат клучни информации за животниот век на автомобилите и системите за погон.
Еден од наодите на студијата е колку брзо електричните возила на батерии напредувале во однос на доверливоста. Студијата покажа дека, за секоја година на производство, веројатноста за неуспех опаднала за 12%. Оваа вредност е значително повисока од подобрувањето кај бензинските мотори од 6,7% и дизел моторите од 1,9%. Модерен електричен автомобил сега може да се пофали со просечен животен век од 18,4 години и може да помине минимум 200.000 километри пред да биде отпишан. Оваа километража го надминува просекот за автомобилите на бензин. За споредба, автомобилите на бензин обично имаат малку подолг животен век, во просек 18,7 години, но поминуваат помалку километри, во просек околу 187.000 километри.
Спротивно на тоа, дизел автомобилите имаат пократок животен век од 16,3 години, но тоа го компензираат со значително поголема километража од околу 410.000 km. Секако, најголемиот трошок во целиот синџир на сервиси е замена на батеријата на електричниот автомобил.