Уште една лоша вест од светот на германската автомобилска индустрија: традиционалниот снабдувач на автомобили Bertrandt затвора фабрика во Германија. Опстанокот на многу работни места е во прашање, поради што многу работници стравуваат за својата иднина.
На почетокот на годината се случува длабока промена во автомобилската индустрија. Добавувач на автомобили ја затвора својата фабрика на една локација и укинува бројни работни места. Импликациите од оваа деловна одлука се огромни за сите вклучени, пишува „Феникс магазин“.
Автомобилската индустрија минува низ фаза на пресврт што носи не само иновации, туку и сериозни намалувања. Фокусот е ставен на давателот на развојни услуги Bertrandt од Баден-Виртемберг, кој е активен од 1974 година.
Некогаш клучен партнер за тестирање возила, компанијата сега е под притисок да се прилагоди на новите барања на пазарот. Трендот кон електромобилност, дигитално вмрежување и одржливи методи на производство ја револуционизираа индустријата.
Овие промени особено ги чувствуваат средните компании. Bertrandt одговори со далекусежно реструктуирање, кое беше веќе најавено за 2024 година.
Централниот дел на овие мерки е планираното затворање на полигонот Нуфринген во близина на Штутгарт.
Овде возилата досега ги прегледувале околу 130 вработени – задача која станува се помалку важна поради новите технологии. Нивната иднина сега е неизвесна.
Одлуката за затворање на фабриката во Нуфринген е дел од сеопфатниот план за реструктуирање што влијае на до 1.200 работни места во Германија низ целата групација.
Кратењата на работните места се особено драстични во фабриката Тапенбек во близина на Волфсбург, каде што ќе бидат укинати околу 600 од 2.400 работни места.
Овој драстичен чекор Bertrandt го оправдува со забележителен пад на нарачките од автомобилската индустрија.
Сепак, IG Metall силно го критикува Bertrandt дека несериозно размислува за одржување на локацијата Нуфринген. Значителни се и економските последици за регионот.
Невработеноста може да се зголеми, додека семејствата и локалните бизниси ќе ги почувствуваат последиците. Случајот Bertrandt е пример за притисокот под кој моментално се наоѓаат добавувачите.
Студијата на Институтот „Прогнос“ покажува дека само во Германија до 2035 година би можеле да бидат изгубени до 140.000 работни места во автомобилската индустрија.
Но, има и надеж: расте потребата од експерти за електротехника, развој на софтвер и дигитални решенија, што може да отвори нови перспективи. Самиот Bertrandt нагласува дека е неопходно преструктуирање за да се остане конкурентен на долг рок, пишуваат германските медиуми.