Еден од најголемите стравови на сопствениците на електрични возила е ситуацијата во која би било неопходно да се замени акумулаторот на автомобилот. Имено, ваквата неисправност е исклучително скапа, бидејќи замената на батеријата може да чини од десетици илјади евра кај најевтините модели до неколку десетици илјади евра кај најскапите. Иако батеријата е најскапата поединечна компонента во електрично возило, една неодамнешна студија сугерира дека тоа всушност не треба да загрижува доколку автомобилот е направен по 2015 година.
Recurrent Auto прегледа повеќе од 20.000 користени електрични возила и откри дека во просек само 2,5 отсто од возилата ги заменувале батериите. Ова во голема мера зависи од годината на производство, и не е изненадувачки, една студија покажа дека колку е постар електричниот автомобил, толку е поголема веројатноста дека ќе му треба нова батерија. Меѓутоа, како што стареат електричните автомобили на патиштата, случаите на замена на батерии стануваат се почести. Една постара студија на Recurrent од пред неколку години откри дека 1,5 отсто од електричните возила ги замениле батериите, па јасно е дека нивниот број се зголемува, пишува „Јутарњи“.
Една нова студија покажа дека стапките на замена на батерии за електрични возила произведени пред 2015 година се високи до 13 проценти, но за возила произведени во 2016 година или понови, тие се намалуваат на само 1 процент или помалку. Најстарите електрични возила вклучени во студијата беа од 2011 година, а на секој трет автомобил досега му требаше нова батерија, но тоа се должи на неколку фактори, а не само на нивната возраст.
Имено, поради употребата на други хемикалии и послабите системи за управување со топлина, батериите претходно биле помалку издржливи. Некои постари електрични возила имаат батерии со воздушно ладење без термичко управување и трпат уште поголема деградација. Батериите во поновите електрични возила не само што имаат подобрени хемикалии што им помагаат да траат подолго и подобро да се справат со честите брзи полнења, туку и нивните системи за управување со топлинска енергија се исто така многу поефикасни и подобри во спречувањето на забрзаното деградирање на батериите.
Recurrent, исто така, откри дека батериите пораснале за 122 проценти помеѓу 2015 и 2022 година, што значи дека поновите електрични возила имаат поголем капацитет на батериите. Овој тренд исто така се очекува да продолжи, иако зголемувањето на капацитетот на батериите ќе биде побавно бидејќи повеќето нови електрични возила веќе имаат доволно големи батерии и опсег.
Може да има и откритија во технологијата на батерии што ќе донесат значителни скокови, како што се долгоочекуваните батерии со цврста состојба на кои работат неколку производители, добавувачи на автомобили и специјализирани фирми за батерии.