Што треба да направите по инсталирањето на ажурирање на софтверот на Android

Шест едноставни и брзи работи што можете да ги направите за да го одржите вашиот паметен телефон во добра состојба

од Vladimir Zorba
14 прегледи

Инсталирањето ажурирања на софтверот на вашиот Android паметен телефон е неопходно и корисно, но не запирајте тука.

Видете што друго можете (и треба) да направите додека сте во тоа и што може да ви помогне да продолжите да работите брзо, непречено и сигурно.

1) Преглед на поставките

Колку и да се корисни ажурирањата на софтверот, тие понекогаш можат да променат неколку поставки што влијаат на однесувањето на вашиот телефон. Затоа е време да ги прегледате клучните поставки веднаш по инсталацијата.

На пример, треба да ги проверите поставките за мобилни податоци бидејќи е можно ажурирањето да ги ресетира предупредувањата за користење податоци или да ги промени ограничувањата за податоци во заднина, на пример.

Исто така, ажурирањата често воведуваат нови функции или системски апликации што може да го променат начинот на кој вашиот телефон ги собира, користи или споделува вашите податоци. Затоа, добра идеја е да ги прегледате и вашите поставки за приватност.

2) Ажурирајте ги вашите апликации

Големите надградби на софтверот воведуваат промени што можат да влијаат на начинот на кој апликациите комуницираат со оперативниот систем. Ако вашите апликации се застарени, може да се појават проблеми со компатибилност, неочекувани грешки или чести падови на системот.

Значи, следниот чекор е да проверите дали вашите апликации се ажурирани. Отворете ја продавницата на Google Play, допрете ја сликата на профилот во горниот десен агол и изберете Manage apps and device.

Потоа допрете Update all за да ги преземете и инсталирате најновите верзии на инсталираните апликации.

3) Проверете го статусот на складирање

Надградбата може да зафати повеќе простор за складирање отколку претходно, што може да биде проблем ако капацитетот за складирање е веќе близу до полн капацитет.

Според препораката на Google, најмалку 10 проценти од вкупниот простор за складирање треба да биде слободен за паметниот телефон да работи непречено. Без овој бафер, вашиот уред може да работи побавно, апликациите може да се срушат и може да се појават проблеми со инсталирањето на идните ажурирања.

За да го проверите статусот на вашиот простор за складирање, отворете Settings, потоа Storage или Settings, потоа Device care и Storage.

Ако ви снемува простор, не мора нужно да почнете да ги бришете вашите омилени апликации или фотографии. Наместо тоа, можеби ќе размислите за празнење на папката со ѓубре, чистење на кешот на апликациите и отстранување на офлајн содржина како што се преземени видеа или неискористени датотеки.

4) Избришете ја кеш партицијата (cache)

Ажурирањата може да остават разни привремени датотеки на вашиот уред. Откако ќе заврши инсталацијата, можете безбедно да ги избришете со бришење на кеш-партицијата на вашиот телефон. Ова може да помогне и во решавањето на проблеми како што се неочекувано празнење на батеријата или бавни перформанси.

Не грижете се – овој процес нема да ги избрише вашите лични податоци. Едноставно ќе го исчисти системскиот ѓубре што може да влијае на перформансите.

За да ја избришете кеш-партицијата, ќе треба да го стартувате телефонот во режим за обновување.

* Исклучете го уредот.

Притиснете и задржете ги копчињата за зголемување на јачината на звукот и вклучувањето истовремено ако имате Samsung Galaxy. На Pixel, ќе треба истовремено да ги притиснете и задржите копчињата за намалување на јачината на звукот и копчето за вклучување. Други уреди веројатно ќе користат некои од овие комбинации.

*Држете ги копчињата додека телефонот не влезе во режим за обновување.

* Користете ги копчињата за јачина на звук за да ја означите опцијата „Wipe cache partition“ и притиснете го копчето за вклучување за да ја изберете.

* Изберете „Да“ за да потврдите.

* Изберете ја опцијата Reboot now за да го рестартирате телефонот.

Екранот на допир нема да реагира во режим за обновување, па затоа ќе треба да ги користите копчињата за јачина на звук за да се движите низ менито и копчето за вклучување за да изберете опции.

5) Ресетирање на фабричките поставки (доколку е потребно)

Иако ажурирањата се наменети за подобрување на вашиот уред, тие повремено можат да предизвикаат проблеми. Поради ова, може да се соочите со неочекувани грешки, забавување на перформансите или дури и падови на системот.

Ако овие проблеми продолжат, дури и откако ќе пробате стандардни решенија како бришење на кешот или рестартирање на уредот, ресетирањето на фабричките поставки може да биде вашата најдобра опција.

Ова ќе ги избрише сите податоци и ќе го врати телефонот на оригиналните поставки, што може да ги реши постојаните проблеми со софтверот. Иако може да звучи драстично, повеќето Android телефони го олеснуваат ова.

На пример, можете да го ресетирате Samsung Galaxy на фабрички поставки без да изгубите податоци. Слично на тоа, на други Android уреди, можете да направите резервна копија на важни податоци на Google Drive, компјутер или надворешен складишен простор и да ги вратите по ресетирање.

6) Пријави ги сите грешки

Производителите на оригинална опрема на Google и Android обично се претпазливи во врска со објавувањето на надградби, поминуваат низ обемно бета тестирање и постепено воведуваат ажурирања за да ги минимизираат проблемите. И покрај ова, секогаш постои можност за неочекувано однесување или грешки.

Затоа повеќето Android уреди имаат вградена алатка за повратни информации што ви овозможува да пријавувате грешки директно до производителот или Google.

Обично можете да го најдете под Settings, потоа About phone“, а потоа Send feedback about this device, пишува Make Use Of.

Слични содржини