Тепачка меѓу Тему и Амазон за американскиот пазар

од Весна Петровска
18 прегледи

Напорите на  „Тему“ да пронајде американски доставувачи за да го обнови својот бизнис за онлајн продажба беа попречени откако Доналд Трамп го ограничи кинескиот увоз.

Платформата за е-трговија, која е во сопственост на кинеската PDD Holdings, добила известување од американските компании и продавачи дека не може да понуди пониски цени за брендираните производи од оние што веќе се нудат на Амазон пишува SEEbiz.

„Им рековме дека не можат да го потценат Амазон со истите производи, тие мора да бидат материјално различни производи“, рече еден извршен директор за малопродажба

Разговорите се удар за „Тему“, бидејќи се обидуваат да го ревидираат својот бизнис модел откако администрацијата на Доналд Трамп го укина таканареченото ослободување од „де минимис“, кое му овозможи да увезува евтина стока директно од Кина без да плаќа царински давачки.

Бизнисот на „Тему“ се забави по промената на царинскиот режим, а бројот на месечно активни корисници на неговата апликација во САД се намали за 54 проценти на 37 милиони од март и средината на јули, според компанијата за анализа на пазарот „Сензор Тауер“.

Аналитичарите изјавија дека намалувањето на бројот на корисници следело по одлуката на компанијата да ги замрзне трошоците за рекламирање во САД, што предизвикало нагло намалување на ангажманот на корисниците. Рекламирањето било обновено кон крајот на јуни.

Само минатата година, Тему потроши околу 1,4 милијарди долари за реклами на платформите на Фејсбук и Инстаграм, според податоците од инвестициската банка Морган Стенли.

Директорот изјави дека Тему им понудил на продавачите разни стимулации, вклучително и пониски провизии, за да ги убеди дека вреди да пласираат производи на нивната платформа. Сепак, лицето додаде дека ја предупредиле кинеската фирма и дека Амазон едноставно ќе се прилагоди на пониските цени.

Амазон агресивно ги одредува цените на производите и поставува минимални ограничувања за повеќето производи.. Поради обемот на бизнисот, може да претрпи загуби некое време за да ги одржи цените ниски – предизвик за помалите конкуренти како Тему.

„Освен ако PDD не е подготвен да губи милијарди долари секоја година за да добие пазарен удел во следните пет години, ќе мора да биде попаметен“, рече Мартин Хојбел, консултант кој посредува помеѓу Амазон  и неговите доставувачи.

Доколку брендовите и независните продавачи нудат пониски цени на друго место, тие ризикуваат да ја изгубат „кошничката“ на Амазон – опцијата што им овозможува на клиентите да додадат производ во нивната кошничка која ги генерира поголемиот дел од купувањата на страницата.

Тему независно ја одредува продажната цена на производите што се продаваат на својата платформа, оставајќи им на независните продавачи премалку контрола за да спречат падови на цените што потоа би се одразиле на Амазон.

Со оглед на огромната мрежа на „Амазон“, многу бизниси зависат од него за значителен дел од нивната продажба, што значи дека пониските цени на „Тему“ би имале сериозен домино ефект врз нивните приходи.

Амазон изјави: „Продадените партнери донесуваат независни одлуки за нивниот инвентар и избор на производи, како и за цените“.

Според условите на договорот со „Амазон“, доставуачите понекогаш се согласуваат да претрпат загуба ако гигантот за е-трговија ја намали цената на нивниот производ, што ефикасно му овозможува на „Амазон“ да ја задржи својата маржа на профит.

„Амазон“ изјави дека неговите доставувачи се слободни да склучуваат вакви договори „со крајна цел да им обезбедат на клиентите конкурентни и ниски цени“.

Слични содржини