VW ја копира Tesla во изградбата на нова фабрика за електрични автомобили во Германија

од Vladimir Zorba
283 прегледи

Германскиот автомобилски концерн Volkswagen Group ќе ја користи европската фабрика на американската компанија Tesla Inc. како модел за изградба на нова фабрика за монтажа на електрични автомобили во Германија, пренесува Automobilwoche.

На 9 декември, надзорниот одбор на VW го одобри планот за изградба на нова фабрика за електрични автомобили во близина на главниот објект во Волфсбург. Фабриката ќе го гради моделот Trinity, кој ќе има напредна технологија за автономно движење.

Одлуката за точната локација на локацијата најверојатно ќе биде донесена во следните неколку недели, а самиот објект ќе биде изграден во рок од три години, изјави Кристијан Волмер, шеф на производството на автопроизводителот.

Тоа значи дека изградбата ќе потрае малку подолго од изградбата на фабриката на Tesla во Грунхајде, во близина на Берлин, каде што започна работата во 2019 година.

„Ќе ни бидат потребни не повеќе од три години за да изградиме фабрика за монтажа на Trinity, рече Волмер во интервју за Wirtschaftswoche.

Тој додаде дека веднаш штом ќе се одлучи за локацијата, може да започне изградбата.

„Во оваа ситуација, според сегашното планирање, фабриката треба да биде готова во 2025 година, за да може сериското производство и испораките да започнат според планираното во 2026 година“, рече Волмер.

Целта е да се изгради еднокатна зграда бидејќи тоа е најефективното решение, додаде тој. Ако површината е премногу мала, во некои области може да се користи двокатна структура.

Според Automobilwoche, површината на фабриката ќе се простира на 2 квадратни километри, што е речиси една третина од површината на сегашната главна фабрика, а приближно иста големина на земјиште ќе биде додадена за логистика и добавувачи.

Како фабриката на Tesla, фабриката за „Trinity“, исто така ќе може да произведува каросерии на автомобили составени од само неколку големи делови.

„Користењето големи лиени алуминиумски делови за предниот и задниот дел на автомобилот, на пример, може да го забрза производството“, вели Волмер, додавајќи: „Планираме да го искористиме ова во производството на „Trinity“.

Според него, сепак, сè уште нема конечна одлука за употреба на таква технологија. Тоа е затоа што покрај нето стапката на производство, мора да се земат предвид и емисиите на јаглерод диоксид, материјалните трошоци и безбедноста, рече Волмер.

„Значи, можеби големите компоненти направени од челик ќе бидат попрофитабилни за нас“, посочи тој. „Големите алуминиумски преси се опција, но тие не се задолжителни за нас“, додава Волмер.

Според него, новата фабрика може да користи дури и дронови за транспорт на делови. Компанијата размислува и за користење на автономен товарен транспорт.

Според локалните медиуми, областа Варменау во Волфсбург, која ја дели реката Алер ​​и се граничи директно со северниот дел на фабриката VW, има најголеми шанси да стане градилиште за фабриката.

Гифхорн, на само 20 километри од Волфсбург, е исто така опција.

Слични содржини