Xiaomi продава акции вредни 4,96 милијарди евра за да го поддржи производството на автомобили

од Vladimir Zorba
57 прегледи

Xiaomi се подготвува сериозно да го поддржи својот оддел за електрични возила обезбедувајќи 4,96 милијарди евра преку продажба на акции.

Компанијата агресивно навлегува во секторот на електрични возила, а се официјално започна минатата година со лансирањето на седанот SU7. Технолошкиот гигант со седиште во Хонг Конг продаде 800 милиони акции по цена од 53,25 хонгконгшки долари (6,35 евра), значително повеќе од планираните 750 милиони акции, а тоа покажува силна доверба кај инвеститорите.

Продажбата на акциите доаѓа во време кога вредноста на Xiaomi расте. Вредноста на акциите на оваа компанија во изминатите шест месеци скокна за речиси 150 отсто. И покрај тоа што конечната цена на акцијата беше на долниот дел од првично предложениот опсег од 52,80 до 54,60 хонгконгшки долари (6,29 до 6,51 евра), понудата беше значително претплата. Повеќе од 200 инвеститори учествуваа во трансакцијата, а првите 20 обезбедија приближно 66 отсто од понудените акции.

Xiaomi ќе ги искористи новите средства за да го забрза деловното проширување, истражувањето и развојот на технологијата. Инвестицијата е клучна за плановите на компанијата да го зголеми производството на електрични возила и да ја исполни ревидираната цел за испорака на 350.000 автомобили оваа година. За 2024 година, компанијата пријави приход од 3,97 милијарди евра за својот бизнис со електрични возила, а беа испорачани повеќе од 135.000 модели SU7.

Xiaomi се подготвува да испорача електрични автомобили, што треба да се реализира до 2027 година. За да го поддржи овој раст, компанијата купи парцела од 52 хектари во јужниот дел на Пекинг, каде што ќе ја изгради третата фаза од својата фабрика за автомобили. Дополнително, претседателот на Xiaomi, Лу Вејбинг, објави дека една четвртина од буџетот за истражување и развој на компанијата во 2025 година ќе биде насочена кон развој на вештачка интелигенција.

Ова последно прибирање капитал во Xiaomi е дел од поширокиот тренд на кинески компании кои го користат пазарот во Хонг Конг за финансирање. Ова делумно се припишува на очигледното олеснување на владиниот надзор по неодамнешниот самит меѓу кинескиот претседател Си Џинпинг и лидерите на технолошката индустрија. Пред продажбата на акциите на Xiaomi, кинеските компании веќе собраа 15,14 милијарди евра акционерски капитал во првиот квартал, што е повеќе од двојно повеќе од истиот период минатата година.

Слични содржини