Abarth и Stellantis Motorsport најавуваат нова соработка која има за цел да постави нов стандард во светот на електричните автомобили со раѓањето на најмоќниот Abarth досега благодарение на неговите 240 КС.
Партнерството е почит на тркачката историја на Abarth. Натпреварите отсекогаш биле дел од неговата ДНК. Благодарение на технолошкиот „трансфер“ на марката, најиновативните решенија – тестирани на патеката за да се зголемат перформансите и доверливоста – отсекогаш биле усвоени кај сериските автомобили за да се обезбеди возбудливо возачко искуство. Истото важи и за Motorsport, витален ентитет на Групацијата Stellantis одговорен за тркачките активности на брендовите, поделбите и подружниците на корпорацијата.
Заедно, Abarth и Motorsport создадоа платформа, која се состои од мешавина на технологии, тркачка експертиза, инженерско знаење и илјадници часови тестирање за да се роди овој проект со високи перформанси: нова платформа базирана на добро познатата eCMP, сега преименувана во Perfo-eCMP.
Секој технички елемент е анализиран и подесен од заеднички тим од инженери, експерти и тестери од Abarth и Motorsport за да се создаде најдобриот пакет. Резултатот е скапоцен камен, нова сјајна ѕвезда опремена со погонска единица со високи перформанси и суспензија поставени за да се обезбеди најдобро управување, динамика и стабилност, како и да се следат најефикасните патеки и да се гарантира одлична тркачка динамика во сите услови.
Новиот Abarth е опремен и со уникатен диференцијал со ограничено лизгање развиен за специфичните потреби на погонската група BEV и прилагоден на неговите динамички карактеристики. Резултатот е најмоќниот Abarth досега, проект означен со иновации и екстремни перформанси – кој не е само резултат на едноставно подесување; нов репер во кој прекрасно парче архитектура работи во тандем со мотор со исклучително високи перформанси врамен во оптимизирана шасија.
Новиот Abarth ќе биде опремен со 177 kW/240 КС и напреден систем за сопирање, кој нуди поголема моќност и стабилност благодарение на поголемите сопирачки дискови.
Развиени од искуство во натпреварите во Формула Е, новите гуми обезбедуваат максимално држење без да се загрозат опсегот и акустиката. Благодарение на помеката смеса на шарите на надворешната и централната површина, тие обезбедуваат дополнително држење во свиоци и подобрен опсег, додека полиуретанската влошка обезбедува звучна изолација (-20% од вооченото ниво на бучава).
Внатре, седиштата со висока удобност со тркачка ергономија придонесуваат за удобно возење дури и на „најекстремните патувања“ и се направени од 4 различни пени за оптимизирана поддршка на секој дел од телото. Пената со поголема густина гарантира висока издржливост.