Откако изминатата деценија ја посвети на градењето на својата деловна империја, Goop, Гвинет Палтроу триумфално се враќа на сцената на високата мода. Фотографиран е од Дејвид Симс, додека креативниот правец му припадна на Ентони Вакарело. Saint Laurent неодамна објави дека оскаровката стана заштитно лице на нивната кампања за пролет/лето 2025 година, враќајќи ја нејзината препознатлива елеганција и модерна софистицираност во центарот на вниманието.
Spring 25 by Anthony Vaccarello
Gwyneth Paltrow
Photographed by David Sims#YSL #YvesSaintLaurent #SaintLaurent #YSL57 pic.twitter.com/4V1aV0uPLN— SAINT LAURENT (@YSL) December 16, 2024
Придружните портрети од кампањата ја прикажуваат Палтроу во серија впечатливи монохроматски комбинации. Посебно се издвојува oversized костумот, црна кожна јакна со ремен и сако на YSL од Saharienne во сјајна јагнешка кожа, во комбинација со очила во облик на мачка. Секое парче го отсликува мајсторството на француската модна куќа во кроењето силуети, со примеси на извонредна естетика.
Spring 25 by Anthony Vaccarello
Gwyneth Paltrow
Photographed by David Sims#YSL #YvesSaintLaurent #SaintLaurent pic.twitter.com/My7nd2BnTC— SAINT LAURENT (@YSL) December 18, 2024
Иако Палтроу беше заштитно лице на нејзината модна линија G. Label, која е дел од брендот Goop, оваа кампања го означува нејзиното враќање на поддршка од висок профил. Таа последен пат беше заштитно лице на кампањите за Coach и Tod’s во доцните 2000-ти, заедно со соработките за убавина со Estée Lauder и Xeomin.
Колекцијата Saint Laurent пролет/лето 2025 година, претставена на модната недела во Париз, ја слави суштината на жената Saint Laurent: сложена, независна и хедонистичка.
Враќањето на Палтроу кон манекенството совршено ја доловува двојноста на современата женственост рефлектирана во колекцијата – моќна, но сензуална; структурирани, а сепак течни. Нејзиниот непобитен стил совршено ги доловува темите на заведувањето и безвременската софистицираност, зацврстувајќи го нејзиниот статус на културна икона.