Во март годинава Peugeot ќе ја претстави новата генерација на моделот 5008, кој ќе има и електрична верзија на E-5008.
Peugeot сака да понуди електрична верзија на секој од своите модели до 2025 година и тврди дека 100 отсто од автомобилите што ги продава во Европа ќе бидат комплетни ЕВ до 2030 година. Но, за да се премости јазот, уште порано најави и нова линија на благи хибридни мотори.
Новиот 5008 ќе се базира на истата STLA Medium платформа како и помалиот Peugeot 3008, нудејќи слична комбинација на хибридни и батериски електрични погонски единици. Хибридот 3008 комбинира бензински мотор од 1,2 литри со електричен мотор, испраќајќи комбинирани 136 КС на предните тркала преку шестстепен автоматски менувач.
Електричниот E-3008 доаѓа во неколку варијанти. Основната верзија има мотор со 210 КС и 343 Nm, батерии од 73 kWh и домет до 525 km. Следува варијантата со подолга автономија која има 230 КС и 343 Nm и која со батерии од 98 kWh има автономија до 700 km. На врвот е верзијата Dual Motor со вкупно 320 КС, а со батерии од 73 kWh автономијата е до 525 километри.
Полнењето од 20% до 80% трае 30 минути за стандардната верзија и помалку од 30 минути за варијантата со подолга автономија.
Забрзувањето и опсегот веројатно ќе бидат малку намалени со E-5008, поради неговата големина.

Внатрешноста се очекува да го има најновиот дизајн i-Cockpit на Peugeot, кој беше претставен во E-3008.
Централниот дел на контролната табла е нов заоблен панорамски екран од 21 инчи кој ги комбинира дигиталната табла со инструменти, главниот екран и екранот на допир во една единица. Десната страна на заоблениот екран е чувствителна на допир и овозможува пристап до инфозабавата, поставките и контролите на климата. Дополнителен екран на допир на централната конзола содржи кратенки „i-Toggles“ со 10 приспособливи локации кои ги заменуваат старите прекинувачи во авионски стил.
Peugeot прави уште еден чекор кон полуавтономно возење со системот Drive Assist Plus, кој е достапен на новиот E-3008. Овој систем му помага на возачот да ги користи сите сензори на автомобилот (камери, радар, итн.) и информации од поврзаниот систем за навигација. Се очекува да го добие и E-5008.
Визуелно, новиот 5008 ќе ја задржи својата препознатлива силуета, со поголем фокус на практичноста, што јасно го разликува од брзиот 3008. Друг интересен елемент ќе биде дизајнот на тркалата, со голема решетка, елегантно осветлување и светла со тројни канџи .
5008 ќе биде пуштен во продажба до крајот на 2024 година.