Renault пушти голема рекламна дигитална реклама во Лондон, стратешки поставена на станица за полнење. Наместо (само) да го пофали Scenic и неговите предности, Renault реши да таргетира (многу) сопственици на Tesla Model Y кои минуваат.
Пораката е едноставно дека Renault верува дека сопствениците на Tesla избрале погрешен автомобил, а тоа го пренесуваат разни пораки и игра на зборови на рекламниот екран, наведува „HAK“.
Рекламните слогани како што е цитатот од медиумите „новиот Renault Scenic E-Tech го срами Tesla Model Y со неговата цена и опсег“ се појавуваат на билбордот. Ова е преземено од прегледот на Renault Scenic во Auto Express.
Scenic е достапен во неколку конфигурации, а најдалеку оди верзијата со најдолг дострел со пакетот техно опрема. Овој автомобил има претендентен опсег на WLTP од 622 километри и чини помалку од Tesla Model Y со погон на задните тркала со долг домет со автономија од 600 километри.