Tesla Cybercab привлече големо внимание кога се појави без каква било форма на традиционални контроли за возачот, т.е. волан, педали или нешто што возачот може да го користи за да го контролира возилото или да ја преземе контролата од софтвер. Излегува дека решението на Tesla е всушност способноста да се контролира возилото со помош на контролер сличен на оние наменети за гејминг конзолите.
Оваа информација доаѓа од AutoEvolution, која има извори во музејот Петерсен, каде што Cybercab е изложен до следната година. Според извештајот, супер тајниот метод на Tesla е мал контролер сличен на оној што се користи за конзолата Xbox, кој се прицврстува на автомобилот и се користи за управување и педали.
Контролите на Cybercab беа тема на разговор неодамна, откако музејот Петерсен покажа снимки од пристигнувањето на возилото. На видеото се гледа како автомобилот се качува по рампата додека едно лице седи на предното седиште и го управува автомобилот. Луѓето шпекулираа дека сепак некое лице го вози возилото, особено поради малата веројатност дека софтверот FSD на Tesla може да работи автономно во објектот.
Изворите потврдија дека контролорот навистина бил користен за контрола на автомобилот во музејот, но и дека може да се контролира безжично и надвор од возилото.
Tesla работи на ангажирање на оператори со роботакси. Овие телеоператори ќе работат како безбедносни оператори кога производителот на автомобили ќе ја лансира својата прва флота предводена од компанијата, што најверојатно ќе се случи пред 2027 година, иако има голем број прашања што треба да се решат. Операторите најверојатно ќе го контролираат возилото од далечина за да ги решат безбедносните и навигациските проблеми што возилата со роботакси не можат сами да ги надминат. Нешто слично користи и Waymo кога автомобилот „не е сигурен“ како да се справи со ситуацијата.
Tesla треба да направи план за лансирање на услугата, вклучувајќи ја и тешката човечка страна на бизнисот како чистење и одржување на возилата. General Motors неодамна се откажа од оваа страна на бизнисот откако сфати колку капитал ќе му биде потребен на Cruise да ги лансира и одржува своите услуги. Tesla, исто така, треба да одлучи каде прво да ја лансира услугата, што би можело да биде Тексас поради недостаток на регулативи поврзани со автономните возила.
Tesla има намера да ги направи овие возила достапни за пошироката јавност за купување. Тоа значи дека јавноста, без разлика дали управува со сопствен возен парк или роботакси во приватна сопственост, ќе мора да ги надмине сите проблеми.
Дали патникот ќе има свој контролер на Tesla и ќе може да реагира ако автомобилот ќе направи нешто неочекувано или дали ќе мора да управува со возилото надвор од доменот на оперативниот дизајн, засега не е познато. Со оглед на актуелните закони, работите ќе мора да се сменат пред да излезе на улиците автомобил со можност за управување со контролори. Од друга страна, првиот човек на компанијата, Илон Маск и новоизбраниот американски претседател Доналд Трамп се многу блиски, па се е можно.