Volkswagen го објави првиот тизер на Tayron од европска спецификација, кој ќе дебитира на 10 октомври.
Компактниот SUV, кој во САД ќе се продава како новиот Tiguan (2025), ветува дека ќе претставува чекор напред во однос на сегашната понуда.
Новиот Tayron ќе биде подолг и попростран од европскиот Tiguan и ќе го наследи „пензионираниот“ Tiguan Allspace, кој ќе го позиционира меѓу Tiguan и Touareg. Од Volkswagen велат дека Tayron „има се“ и нагласуваат дека е развиен во Волфсбург, Германија.
Краткото тизер видео го истакнува задниот дел на Tayron, прикажувајќи анимирана LED графика на задните светла со целосна должина и осветленото лого на Volkswagen.
Од она што може да се види, Tayron ќе го следи дизајнот на моделот Tayron L за кинескиот пазар. Според документите објавени од кинеското Министерство за индустрија и информатичка технологија, Tayron L е долг 4.684 mm, што значи дека е 133 mm подолг од европскиот Tiguan, но 51 mm пократок од кинескиот Tiguan L. Се уште не е јасно дали European Tayron ќе одговара точно на димензиите на Tayron L, но дефинитивно ќе биде поголем од европскиот Tiguan.
Tayron ќе се базира на платформата MQB Evo, која ја користат Tiguan и Passat. Кинескиот Tayron L ќе понуди неколку традиционални мотори со внатрешно согорување, вклучувајќи 1,5 и 2,0-литарски опции, додека европскиот Tayron најверојатно ќе ја прифати електрификацијата.
Судејќи според остатокот од гамата на Volkswagen во Европа, опциите за Tayron би можеле да вклучуваат благи хибридни и plug-in хибридни погонски агрегати, но не би било изненадување доколку е достапен со „стандардни“ бензински и дизел мотори. Најмоќниот PHEV развива 272 КС и може да помине 100 километри користејќи само електричен погон.
Сите детали ќе бидат откриени на официјалната презентација на 10 октомври.