Hyundai Motorsport објави 13-минутно видео на својот канал на YouTube, на кое се прикажани 40-те фази на „склопување“ на рели автомобилот i20 N.
Видеото покажува буквално сè, секој чекор од процесот, од инсталирање на диференцијалот до амортизерот.
Но, не се работи само за механички работи, туку и за поставување седишта, појаси, противпожарни апарати, па дури и резервно тркало.
Инаку, механичарите на Hyundai рачно го градат секој рели автомобил, што ова видео го прикажува и на крајот го нуди конечниот резултат.
Токму во овој автомобил Hyundai i20 N Rally2, Хајден Падон освои две поврзани титули во Европскиот шампионат во рели (ERC). Истиот болид го користат и други тимови ширум светот на трки, а можно е и да се купи.
Придвижуван е од 1,6-литарски турбо мотор, а силата се испраќа на сите четири тркала преку петстепен секвенцијален менувач. Има предни и задни механички диференцијали. додека запирањето се ракува со вентилирани дискови на сопирачките со дијаметар помеѓу 300 и 350 mm во зависност од површината, со четириклипни клешти на сопирачките.