Бидејќи бил опседнат со мустанзите од седумдесеттите години и со трките Trans-Am, Крис Ештон – ко-основач/директор за дизајн на компанијата за видео игри Turtle Rock Studios – сакал рачно да изгради стар училишен тркачки автомобил за на пат. Но, со оглед на тоа што Крис бил силен автокросер, тој мораше да биде функционален.
Овој Mustang работи со масивна гума – 315 мм напред и 345 мм назад, сите обвиткани во суперлепливи пневматици на Toyo R888R, кои Крис мораше да ги создаде од челични браници од три инчи за каросеријата за да се вклопат. Тој, исто така, управува со карбуриран LS427 – алуминиумски блокиран ѕвер на GM од 7,0 литри, кој сега има 625 КС и околу 560 ft lb вртежен момент.
Онаму каде што Mustang е со аналогни техники и знаење од старата школа, GT40 е сосема различен ѕвер. Тој е поткрепен со модерна методологија и современа компонента. Не е изненадувачки, рачната работа, посветеноста и болната опсесија на Крис се провлекува низ целиот автомобил. Закачен за Ford Racing 52XS V8 моторот (со моќност од 580 КС и 445 ft lb) e и рачно изработен издув со еднаква должина. Тоа е величествено метално плетенка слична на Медуза која не само што изгледа неверојатно, туку го засилува класичниот американски шум до совршенство…
Значи, прашањето е – кој е вашиот фаворит?