По 18 години, производството на легендарниот модел GT-R R35 заврши. Последниот примерок – GT-R Premium Edition T-Spec во Midnight Purple – е наменет за клиент во Јапонија.
Со ова завршува ерата на моделот што го доби прекарот „убиецот на супер автомобили“.
Во текот на речиси две децении, беа произведени околу 48.000 примероци, а секој мотор беше рачно составен од тим од девет мајстори во фабриката во Јокохама.
Моќноста се зголеми со текот на годините од 480 на 600 коњски сили во Nismo верзијата, а GT-R постигна и значајни успеси во трките – од Super GT шампионатот до 12-часовната трка во Батурст.
На збогувањето, раководителите на Nissan рекоа дека ова не е крај за GT-R, туку само пауза – и дека еден ден ќе пристигне наследник.
Постојат шпекулации дека следната генерација на R36 би можела да биде електрична или хибридна, но компанијата сè уште не е подготвена да го открие точниот план.
Едно е сигурно – GT-R се врати и е помоќен од кога било.