📷🎥Плашејќи се од воздушни напади, Русите брзо развиваат одговор

од Vladimir Zorba
475 прегледи

Беспилотните летала претставуваат исклучително голема опасност за војниците и опремата во руско-украинската војна, така што двете страни забрзано развиваат техники за нивно запирање. Руските неофицијални медиумски канали се почесто објавуваат фотографии и текстови за пречките што ги поставуваат на тенкови и возила.

Тоа е најновиот чекор во широкото поле на електронско војување на бојното поле во Украина. Двете страни ја зајакнуваат одбраната за да ги заштитат силите од беспилотни летала, кои станаа исклучително голема закана – насочени кон скапи тенкови, оклопни возила, камиони за снабдување, пешадиски водови, па дури и поединечни војници, пишува Insider.

Претходно оваа недела, рускиот канал Телеграм сподели фотографија од камуфлиран резервоар со попречувач на врвот на покривот, кафез дизајниран да заштити од напади со беспилотни летала.

Набљудувачите го идентификуваа конусниот систем како заглавувач на Volnorez C-UAS EW. Истиот канал претходно сподели повеќе други фотографии од системот кој е прикачен на други возила, вклучувајќи цистерни и камиони.

Беше објавено и видео кое го рекламира системот, неговиот процес на производство и како успешно ги попречува украинските беспилотни летала. Наводно, руските воени блогери на Телеграм собирале средства за да купат повеќе „заглавувачи“ за руските единици.

Иако не е јасно колку овие системи се ефективни или колку од овие „заглавувачи“ моментално се користат или каде, очигледната одлука на Русија да опреми возила со нив зборува за зголемената загриженост за заканата од напади со беспилотни летала, кои се контролирани од далечински оператор од прво лице преку вградена камера. Тенковите и другите оклопни екипи претходно биле видени како заваруваат кафези на нивните возила како сурова одбрана.

Во исто време кога војските се обидуваат да применат одбрана од електронско војување, двете завојувани страни се тркаат да развијат беспилотни летала отпорни на заглавување. Таквите системи би можеле да ги принудат нервните екипи на возилата да бараат други решенија.

Слични содржини