По неодамнешното успешно лансирање на новиот тркачки автомобил Vantage GT3, Aston Martin со гордост го претставува новиот Vantage GT4.
Наменет кон партнерските тркачки тимови и сериозните ентузијасти, Vantage GT4 ја надополнува гамата GT на Aston Martin и ја нагласува посветеноста на марката кон мотоспортот.
Надоврзувајќи се на извонредните резултати на појдовниот Vantage GT4 модел, новиот Vantage GT4 ги користи предностите на перформансите и технолошките подобрувања забележани во неодамна претставениот патен автомобил Vantage.
Оваа најнова верзија на Vantage GT4 носи бројни подобрувања на шасијата, аеродинамиката и погонската група за да го направи најновиот предизвикувач на Aston Martin поконкурентен од кога било.

Како и Vantage GT3, новиот Vantage GT4 е дизајниран и изграден од Aston Martin Racing (AMR). Официјален GT тркачки партнер на Aston Martin од 2005 година, AMR е одговорен за секој тркачки автомобил Aston Martin GT од култниот DBR9. Овој непроценлив континуитет и неспоредлива длабочина на знаење се внесуваат директно во програмата Vantage GT4.
„Новиот Vantage GT4 е во голема мера еволуција на претходниот автомобил“, објаснува Адам Картер, раководител на Endurance Motorsport во Aston Martin. „Поблиската синергија помеѓу друмските и програмите за тркачки автомобили на Aston Martin му овозможи на AMR да ги искористи подобрувањата направени на новиот друмски автомобил Vantage за зголемена брзина и ефикасност, истовремено задржувајќи ги основните квалитети што го направија појдовниот GT4 толку популарен меѓу тимовите и возачите.

Строгите регулативи значат дека GT4 Vantage останува многу блиску до својот производствен брат или сестра, со тоа што тркачкиот автомобил споделува околу 80 отсто од структурната и механичка архитектура на патниот автомобил.
4.0-литарскиот твин-турбо V8 мотор и менувачот се засноваат на компоненти од патниот автомобил Vantage, при што основните промени се во електронските контролни системи.
Во кокпитот на Vantage GT4 се наоѓа и најновиот Bosch DDU 11 дисплеј, кој ги заменува инструментите на патниот автомобил.
Регулирани се и модификациите на шасијата, со прилагодливи KW амортизери и задолжителен пакет од 18-инчни тркала и гуми, што е значително помало од 21-инчните тркала што се поставени на новиот патен автомобил.

Визуелно, Aston Martin Vantage GT4 многу наликува на дизајнот на новиот друмски модел Vantage, со прописи кои дозволуваат само скромни промени во дизајнот на патниот автомобил.
GT4 регулативите дозволуваат и ограничени аеродинамички промени. Во случајот на новиот Vantage GT4 тоа значи поголем преден сплитер и додавање ново задно крило. Резултатот е зголемување на надолната сила и намалување на отпорот во споредба со претходниот Vantage GT4.
Производството сега е во тек, со голем број автомобили веќе во рацете на тимовите на клиентите, а AMR е зафатен со производство на повеќе од 40 единици во текот на сезоната 2024 година.